فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر در همایش جهاد خدمت و تبیین با حضور جمعی از مدیران کل استان بوشهر گفت: جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۵۸۸۳۰
|
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در همایش جهاد خدمت و تبیین با حضور جمعی از مدیران کل استان بوشهر و در مکان حسینه عاشقان ثارالله بوشهر گفت: جلوگیری از اقدامات دشمنان در فضای مجازی با جهاد تبیین و فعالیت‌های انقلابی متعدد در این فضا اقدامات مخرب دشمنان را می‌توان خنثی کرد.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

وی جنگی که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در آن قرار دارد را جنگی ترکیبی خواند و گفت: جنگی که مقابل نظام انقلاب اسلامی قرار دارد جنگی است ترکیبی می‌باشد که با اشاره مقام معظم رهبری بسیار گسترده و همراه با مبارزات گوناگون در عرصه‌های مختلف می‌باشد و تنها راه حل رهایی از آن جهاد تبیین و خدمت صادقانه و خالصانه مسئولین جمهوری اسلامی ایران به مردم می‌باشد.
سردار رزمجو اضافه کرد: انقلاب اسلامی امروزه با جنگی ترکیبی متعددی مواجه شده است که دشمنان این نظام با این تهاجم به همراه بازیگران خرد و کلان و به وسیله اتاق‌های فکر که در داخل و خارج کشور می‌باشد به صورت جبهه‌ای و تجمعی از طریق تاکتیک‌های خود و به کار گیری هوشمندانه از منابع و مردم برای شایعه پراکنی، تشکیل تجمعات اعتراضی و رسیدن به اهداف مخرب خود استفاده می‌کنند.
فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام جمهوری اسلامی ایران را همراه پشت خاکریز‌های جنگ تلقی و گفت: انقلاب اسلامی ایران ۸ سال جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق را پشت خاکریز‌های آن زمان به پیروزی رساند و در حال حاضر نیز انقلاب اسلامی ۴۳ سال بقای خود را درحال دفاع از کشور در خاکریز‌های مختلف همراه با تکنیک‌ها و استراتیژِی‌های جدید در مقابل دشمنان نظام انقلاب اسلامی سپری می‌کند.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

سردار علی رزمجو اهداف از بین بردن امنیت جمهوری اسلامی ایران را اینگونه خواند و افزود: دشمنان خارجی و کسانی که ضد انقلاب اسلامی ایران هستند در کشور از طریق بلنگو‌های دشمنان در تجمعات بر علیه انقلاب حضور پیدا می‌کنند که بخش قابل توجهی از اطلاع رسانی‌های معاندین برای حضور در این تجمعات از طریق ماهواره و فضای مجازی در غالب شایعه پراکنی، دروغ پراکنی و از بین بردن امنیت می‌باشد.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

وی با اشاره به راهپیمایی اخیر مردم برای محکومیت دشمنان نظام انقلاب اسلامی اضافه کرد: مردمان انقلابی جمهوری اسلامی ایران با تشکیل راهپیمایی‌های اخیر خود یک بار دیگر اقتدار و حماسه آفرینی امت اسلامی را به منظور ایستادن به پای ارزش‌های انقلاب به وجود آوردند و از این طریق اهداف پلید دشمنان نظام انقلاب اسلامی ایران را سرنگون کردند.
سردار رزمجو اهداف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ایران در این تجمعات و اعتراضات اخیر تغیر ذهنیت ملت ایران خواند و گفت: اهداف دشمنان در تجمعات تغییر ذهنیت مردم نسبت به انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که بنابر این شرایط حال حاضر باید به جنگ‌های رسانه‌ای و خدمات خالصانه و صادقانه در ادارات و نهاد‌های کشور توجه بیشتری داشته باشیم.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل تهدیدات دشمنان نترس دانست و خاطرنشان کرد: نظام انقلاب اسلامی ایران از تهدیدات دشمنان درعرصه‌های مختلف ترسی ندارد به طوری که هم در کشور آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمنان هستیم و هم در خارج از مرز‌ها آماده اقدام بر علیه آن‌ها هستیم.
سردار علی رزمجو یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران را اینگونه توصیف کرد و گفت: یکی از اهداف مهم ایران با به کار گیری اصول ناب اسلام محمدی از زمان پیروزی در جنگ ۸ ساله تحمیلی با رژیم بعث عراق تا به حال رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف به منظور قوی شدن آن در نظام بین الملل می‌باشد.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در تلاش است که با ترکیب ایمان، تقوا، آیات قرآنی، راه شهدا و راهبرد‌های امام همراه با به کار گیری ابتکار و خلاقیت در ابعاد مختلف قدرت انقلاب اسلامی را در مقابل تمدن سکولار غربی تقویت کند.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

در پایان این همایش تجلیل از فعالان جهادی ادارات استان بوشهر را به همراه داشت.

جهاد تبیین خنثی کننده اقدامات دشمنان می‌باشد

ارسال نظرات