فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:

مردم پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستند/ نیروی انتظامی مایه اقتدار ملت است

سردار شاکرمی با بیان اینکه از امروز و از این اجتماع بزرگ به بعد، به هیچ احدی اجازه شرارت در شهرمان نخواهیم داد، گفت: مردم ایران اسلامی و استان ایلام با حضور در صحنه همواره نشان داده اند پای کار نظام و انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۸۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج،فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام، در  اجتماع بزرگ مردمی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی(ع) با حضور با شکوه و دشمن شکن آحاد مردم ولایتمدار ایلام در میدان ۲۲ بهمن این شهر، با گرامیداشت  یاد و خاطره شهدا و تسلیت سالروز رحلت جانگداز پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: امروز مردم ایلام گرد هم آمده اند، چون امت محمد رسول الله(ص) هستند.

سردار« جمال شاکرمی» افزود: پیامبر اکرم(ص) در روزهای سخت، در مقابل دسته های گوناگون در میدان ایستاد و نترسید و نلرزید و حکومت جهانی را تشکیل داد، یکی از جریاناتی که در مقابل پیامبر(ص) قرار گرفت، یهودیان بودند و پیامبر(ص) در مقابل آنان ایستاد و امروز هم سرویس های جاسوسی استکبار و همه کسانی که در آن صف هستند، برنامه ریزی می کنند تا نظام اسلامی ایران را گفتمان آن ولایت فقیه است را به براندازی بکشانند، صحنه همان صحنه است و فقط زمان، عوض شده است،

وی گفت: یکی دیگر از گروه هایی که پیامبر اکرم(ص) در مقابل آن ایستاد منافقین بودند، منافقین در داخل  برنامه ریزی کردند مانند این جریانات امروز، مانند فتنه سال ۸۸، اما شما  ملت فهیم در آن دوره ۸ ماه درگیر شدید، آلان به لحاظ بصیرت، آگاهی و ماندن در صحنه و شناخت دشمن، کمتز از یک هفته به دشمن مهلت دادید.

سردار شاکرمی بیان کرد: در سال های آخر دفاع مقدس منافقین به کمک حزب بعث آمدند و  امام راحل فرمود مادامی که منافقین اسلحه به دست نگیرند و  محاربه نکنند، انها در پناه مردم و اسلام هستند، امروز هم  اعلام می کنیم،  منافقین، استکبار و عوامل داخلی تا مادامی که در مقابل  اسلامی و شهیدان آن قرار نگیرید و خرابکاری نکنند ما به شما کاری نداریم.

 

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در گام دوم انقلاب، همه گفتمان و  نگاه ها  را با هم قبول دارد مگر اینکه کسی در مقابل نظام بیاستد، یکی دیگر از گروه هایی که در نگاه و گفتمان پیامبر(ص) در مقابل اسلام قرار داشتند، اشراف متنفذین بودند و وقتی جمع شدند و یک در جبهه قرار گرفتند، پیامبر اکرم(ص) در مقابل آنان ایستاد، امروز در واقع این حرکت ها، جنگ احزاب است و به  واسطه این حرکت ها، عوامل داخلی و  ضد انقلاب ها خود را نشان می دهند.

وی گفت: ما در این حضور و اجتماع بزرگ، حمایت  خود را از نیروی انتظامی مقتدر اعلام می کنیم و تا آخر کار در کنار آنها خواهیم بود، نیروی انتظامی مایه اقتدار ما هستند، از امروز و از این اجتماع بزرگ به بعد، به هیچ احدی اجازه شرارت در شهرمان نخواهیم داد، اگر افرادی  ناخواسته در پازل دشمن قرار گیرند، نیروهای امنیتی  و بسیج و همه کسانی که پای کار نظام هستند، آنها را به مردم نشان می دهند که اینان دشمنان واقعی نظام هستند.

سردار شاکرمی افزود: به آنهایی که در پازل دشمن بودند اعلام می کنیم،به گروه های کردی ضد انقلاب،  منافقین و  سلطنت طلبان که لحظه به لحضه در خیابان های ایلام به خودشان گزارش می دادند که ما مراقب شما بودیم و مراقب بودیم که نکند جوان ایلامی که مظهر اقتدار است و در جایگاه خادمین اربعین است در پازل دشمن قرار گیرد، به جوانان عزیز توصیه می کنم به آنهایی که گول خوردند، مراقب باشید در این مسیر قرار نگیرید، در پازل ضد انقلاب قرار نگیرد.

وی ابراز کرد: ما می توانستیم به کمک نیروی انتظامی همه را جمع کنیم اما این در نتیجه نرمش نظام اسلامی بوده است که جوانان ما در صف دشمن قرار نگیرند و خود به آگای و تشخیص برسند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: منافقین و ایادی دشمن، قرآن ها را آتش زندند، به مساجد حمله کردند، به اعتقادات ما حمله کردند و تاریخ یک بار دیگر تکرار شد، ما باید برای دست یازدیدن به قله های ترقی و پیشرفت همواره در کنار هم قرار گیریم.

وی گفت: به عنوان یک سرباز کوچک که از جنس مردم است، مردمی که هر سال کنگره عظیم اربعین را برگزار می کنند، از مردم دیارمان، مسئولان و  مدیران انقلابی، جهادی و پای کار، از نماینده ولی فقیه  در استان و امام جمعه ایلام و از استاندار ایلام و هیئت ها و گروه های مختلف مردمی، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی و همه همه که پای کار بودند، تشکر می کنم.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد:  امروز  مسئولان ما در استان در ایلام پای کارند و جهادی اند و در این صحنه ها در صحنه های مختلف، در میدان هستند.

ارسال نظرات