پیام تقدیر فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از دست اندرکاران اربعین

سردار شاکرمی در پیامی از دست اندرکاران و خادمان اربعین حسینی (ع) در ایلام تشکر کرد.
کد خبر: ۹۴۵۹۲۹۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،سردار شاکرمی در پیامی از دست اندرکاران و خادمان اربعین حسینی (ع) در ایلام تشکر کرد.

متن پیام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام به شرح زیر است:

إنّ لِقَتلِ الحُسينِ حَرارَةً في‌ قُلوبِ المُؤمِنينَ لاتَبرُدُ اَبَداً)

عشق و دلدادگی به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مهمترین سرمایه معنوی هر انسان مومن و پایبند به ارزشهای اسلام و قرآن است که در اربعین به نقطه اوج خود می رسد.

اربعین رستاخیز امت واحده اسلام از هر قومیت و نژادی است که همچون آتشفشانی سر برآورده از ژرفای تاریخ تشیع، معادلات سیاسی و جغرافیایی دنیا را در هم کوبیده و عالم هستی را برای حرکت منتظران ظهور حضرت بقیه الله الاعظم (عج) مهیا می نماید.

در سایه عشق و ارادت به خاندان عصمت و کرامت، استان ایلام بواسطه حرکت مردمی به قرارگاه خادمان سیدالشهداء بدل شده و همچون نگینی در مسیر این حرکت بزرگ می درخشد.

بدون تردید، حضور چندین میلیونی عاشقان اهل بیت(س) در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی در مرز مهران، نتیجه ی تلاش خالصانه خدمتگزاران مردمی و مسئولان انقلابی بوده و شایسته تقدیر و تشکر است.

اینجانب بر خود فرض میدانم از تلاشهای عموم مردم ولایتمدار استان ایلام و حمایت های مسئولان بویژه نماینده محترم ولی فقیه در استان جناب حجه الاسلام دکتر کریمی تبار، استاندار محترم، دکتر وحیدی وزیر کشور، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار سلیمانی جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، سردار شمشیری نماینده دولت در امورات اربعین ایلام، کلیه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی، همکاران عزیزم در سپاه و تیپ امیرالمومنین (ع) و آحاد بسیجیان، ستاد مشارکت های مردمی اربعین، موکب داران و کمیته های ۱۸ گانه ستاد اربعین نهایت تقدیر و تشکر را به عمل آور ، ان شالله که خداوند نام همه ما را در دفتر خادمان آقا ابا عبدالله الحسین(ع) ثبت و ضبط نماید.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

سرتیپ دوم پاسدار جمال شاکرمی - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام

ارسال نظرات
آخرین اخبار