خبرهای داغ:

نشست تبیینی هفته دفاع مقدس در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست تبیینی با موضوع حقایق دفاع مقدس در پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برپا شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۱۶
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به منظور گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ایام رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) نشست تبیینی با سخنرانی زهرا مهدوی نژاد سرمربی و هادی سیاسی بسیج در جمع خواهران بسیجی پایگاه حضرت آسیه (س) سرخه برگزار شد.

زهرا مهدوی نژاد ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری آخر ماه صفر اظهار کرد: مردم زمان پیامبر به علت عدم ارتقا فکری، در زمان رحلت پیامبر دوباره به همان دوران جاهلیت خود بازگشتند. چیزی که باعث شده جامعه امروز ما نیز در مواجهه با شرایط روز مثل فتنه هایی که در جامعه پیش می آید به بعضی کارهای نادرست دست بزنند؛ همین تفکر صهیونیستی و جاهلی است. تفکر نژادپرستانه، حس برتری جویی و عشق به تسلط بر دیگران و تحقیر آنان ناشی از اعتقادات منحرف و فاسد در دین یهودیان است که با زیر پا گذاشتن تمام مرزهای انسانی به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند.

او افزود: در دوران دفاع مقدس جوانان ما اخلاص داشتند، عبد بودند و اقامه نماز برایشان مهم بود. در آن زمان رزمنده ها اطاعت پذیر بوده و همین اطاعت پذیری آنها یکی از رمزهای پیروزی بود و ما باید از اطاعت پذیری رزمنده ها نسبت به ولی فقیه زمان خود درس بگیریم.

هادی سیاسی بسیج در ادامه اضافه کرد: اگر می خواهیم امروز همانند شهدا زندگی کنیم باید سه اصل حق خدا، حق پیغمبر و حق اهلبیت را رعایت کنیم. حق خدا که بندگی کردن است، حق پیامبر اجرای سنت ایشان و حق اهلبیت محبت و اطاعت از آن بزرگواران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار