خبرهای داغ:

رزمایش ولایت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمایش ولایت با حضور نوجوانان بسیجی در روستا صوفی آباد در سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۸۸
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رزمایش ولایت به همت پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

محمدرضا جلال فرمانده این پایگاه مقاومت در حاشیه این رزمایش در خصوص برنامه های اجرایی در این طرح در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این دوره آموزشی با هدف افزایش سطح توان جسمانی و آگاهی نوجوانان بسیجی برگزار و برپایی  کلاس قطب نما  و نجوه کار با آن با حضور سید علی اکبر مظفری برپا شد.

او افزود: برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا با حضور سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان و مسئولین و کادر ناحیه از دیگر برنامه های اجرایی بوده است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اضافه کرد: انجام امورات و کارهای پشتیبانی در جهت تهیه و آماده سازی پذیرایی و اطعام بسیجیان به همت بسیجیان انجام گرفت.

جلال بیان داشت: برپایی رزم شبانه و کار عملی قطب نما (کار شبانه) در جهت آشنایی هرچه بیش تر بسیجیان با این دستگاه برگزار شد.

او در ادامه گفت: برگزاری کار جهادی و جمع کردن زباله و برپایی پست و شیفت نگهبانی نیز با استقبال پرشور بسیجیان همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) اذعان داشت: حضور بسیجیان بر سر مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا از دیگر برنامه های اجرایی در این رزمایش بوده است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار