توزیع ۱۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط پایگاه مقاومت کوثر/دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت شهادت امام رضا (ع) ۱۸ بسته معیشتی به همت پایگاه مقاومت کوثر شهدای خواهر و همکاری موسسه خیریه مهرآوران، بین نیازمندان روستای مبارکه توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۳۹۴
|
۰۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ این بسته‌های معیشتی شامل: گوشت، برنج، مرغ، روغن و ... به ارزش تقریبی ۸۹۱۰۰۰۰ تومان تهیه و بین نیازمندان روستای مبارکه توزیع شد.توزیع ۱۸ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط پایگاه مقاومت کوثر

دیدار با خانواده شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به همت چند نفر از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ساجده به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به پاس از رشادت‌های شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی با خانواده شهید علی اصغر شمس الدینی دیدار نمود.

 شمس الدینی با اهدای گل از خانواده شهید تجلیل کرد و گفت: خانواده معظم شهدا مایه خیر و برکت نظام و انقلاب هستند و امنیت و آرامش امروز کشور از جان گذشتگی شهدای والا مقام و صبر و استقامت خانواده معظم شهداست.

دیدار با خانواده شهدا توسط پایگاه مقاومت نجمه در هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بافق؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس به همت پایگاه مقاومت نجمه شهدای خواهر، از خانواده شهید رنجبر تجلیل و دیدار شد.
حسینی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هم اکنون هر چه کشور ما دارد و هر چه آینده به دست بیاورد به برکت خون این جوانان شهید است. امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
در این راستا  چند نفر از اعضای شورای پایگاه از خانواده شهید رنجبر دیدار کرده و از همسر ایشان تجلیل شد و همسر شهید با ذکر خاطرات شهید یادش را گرامی داشتند.
ارسال نظرات