خبرهای داغ:
برگزاری اختتامیه کلاس های تابستانی پایگاه حضرت زینب (س)حوزه فاطمه الزهرا بخش غلامان
کد خبر: ۹۴۵۹۴۵۲
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۶:۵۴

تبه گزارش خبرگزاری بسیج،همزمان با نزدیک شدن ماه مهر و شروع کلاس‌های درسی دانش‌آموزان، مراسم اختتامیه کلاس‌های تابستانی طرح جوانه های صالحین با حضورحجت الاسلام رمضانی معاون تعلیم و تربیت ناحیه در محل پایگاه حضرت زینب (س) برگزار شد.

 

در ابتدا سرگروه حلقه صالحین پایگاه خواهر قبادی گفت:بعد از چند ماه استراحت و دوری از کتاب و دفتر، بازگشت به مدرسه و شرایط تکراری رفتن به مدرسه کار دشوار برای اکثر دانش آموزان محسوب می شود.

 

وی راهکارهای لازم را در جهت حل این مشکل ارائه کرد و گفت ؛اولا آمادگی ذهنی در خود ایجاد کنید یعنی خلاصه درس‌های سال قبل را به‌صورت روزنامه وار نگاهی بیندازید تا ذهن خود را آماده کنید.

دوم آماده کردن وسایل آموزشی مثلا خریدلوازم تحریردر طول سال تحصیلی که نیاز دارید را از همین الآن شروع به خریداری کنید و به روز آخر موکول نکنید.

ودر آخر ایجاد یک‌روال در روز مرگی خود : مثلا تنظیم خواب داشته باشید _درزمان مشخص مطالعه کنید،زمان بندی برای بیدار شدن صبح ها و...

  رعایت موارد مذکور می تواند شما را برای یک بازگشت خوب و با نشاط به مدرسه آماده نماید.

 

در ادامه حجت الاسلام رمضانی ضمن تسلیت ایام پایانی ماه صفر، به اهمیت فضای مجازی پرداخت و گفت : فضای مجازی به یک موضوع مهم برای بحث و قانون گذاری تبدیل شده است چرا که فضای مجازی در حال جایگزین شدن فضای واقعی است و بخش مهمی از ساعات روز ما به حضور در این فضا اختصاص دارد. در این زمینه چند محور و موضوع مهمتر از سایر موارد است که یکی از آنها تاثیرات فضای مجازی بر سلامت روان نوجوانان می باشد به طوریکه تحقیقات نشان داده است جوانان و نوجوانانی که بیش از 2 ساعت در روز را صرف استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌کنند بیشتر احتمال دارد که در معرض خطر ابتلا به اختلالات روانی مانند افسردگی و اضطراب قرار گیرند.

 

 درپایان هدایایی به رسم یادبود به شرکت کنندگان در این برنامه توسط حجت الاسلام رمضانی معاون تعلیم و تربیت ناحیه اهدا گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها