خبرهای داغ:

کلاس آتش نشانی توسط رزمندگان گردان ۱۱۷امام حسین(علیه السلام) برگزار شد

به مناسبت ۷مهرماه روز آتش نشانی وایمنی گردان ۱۱۷امام حسین(ع) با حضور مربیان برجسته و مجموعه آتش نشانی شهرستان اقدام به برگزاری کلاس اتش نشانی برای بسیجیان وپایوران در محل این گردان نمود.
کد خبر: ۹۴۵۹۵۴۵
|
۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

به خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی لشکر ۱۴امام حسین علیه السلام ، به مناسبت ۷مهرماه روز آتش نشانی وایمنی گردان ۱۱۷امام حسین(علیه السلام) با حضور مربیان برجسته و مجموعه آتش نشانی شهرستان اقدام به برگزاری کلاس اتش نشانی برای بسیجیان وپایوران در محل این گردان نمود.

فرمانده گردان ۱۱۷امام حسین علیه السلام دررابطه با این خبرگفت:ضمن عرض تبریک حلول ماه ربیع الاول ،باتوجه به اهمیت وشناخت موضوع ایمنی وآتش نشانی وهمچنین تقدیر وتشکر ازمجموعه آتش نشانی شهرستان ،مردانی را که به حق باید قهرمانان کم ادعا وبا اخلاص نامیده شوند وهمگان بشناسند ودرس آنان رادرخاطره نگه دارند این اقدام صورت گرفته است.

فرمانده گردان تصریح کرد: این جوانمردان برای نجات جان ومال هم میهنان خود با شهامتی شگفت انگیز به درون آتش وآوار در حال فرو ریختن رفته وجان خود را درخطر نهاده وخود را فدای مردم می کنند.

دراین برنامه بسیجیان ورزمندگان این گردان نحوه استفاده ازانواع کپسول های آتش نشانی ،نحوه خاموش کردن انواع آتش و..... را بطور کامل و جامع اموزش دیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار