سردار رزمجو:

جهاد سازندگی یکی از اساسی‌ترین ارکان در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران است

فرمانده سپاه استان بوشهر گفت:جهاد سازندگی مهم‌ترین کار‌ها برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی یعنی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، ترمیم خرابی‌ها و عمران و آبادانی را در کارنامه خود دارد و یکی از اساسی‌ترین ارکان در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۱۹
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،همایش تبیین نقش جهاد سازندگی در دوران هشت سال دفاع مقدس به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد.

برگزاری همایش تبیین نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس

سردار علی رزمجو  فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر نیز در این همایش گفت: دفاع مقدس بدون شک یکی از بی‌نظیرترین حوادث در انقلاب اسلامی است که در واقع رسم عاشقی و ارتباط با خدا در آن بیش از زمان‌های دیگر به منصه ظهور گذاشته شد.

سرتیپ علی رزمجو در اظهار کرد: دوران دفاع مقدس مالامال از درس‌ها، عبرت‌ها، تجربیات و میراثی جاودان است که همچنان بر تارک تابناک تاریخ ایران اسلامی و جهان می‌درخشد و پرتوافشانی می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: نهاد مقدس جهاد سازندگی یکی از اساسی‌ترین و مهم‌ترین ارکانی است که در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کرده است.

فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: جهاد سازندگی مهم‌ترین کار‌ها برای حفظ و استمرار انقلاب اسلامی یعنی محرومیت‌زدایی از مناطق محروم، ترمیم خرابی‌ها و عمران و آبادانی را در کارنامه خود دارد.

عضو شورای تأمین امنیت استان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز شجاعت دلاورمردان جهاد سازندگی زبانزد همگان است تا جایی که از ویژگی‌های آن، نه تنها در درون انقلاب اسلامی بلکه در کشور‌های دیگر نیز استفاده می‌شود.

این یادگار دوران دقاع مقدس اضافه کرد: جهاد سازندگی بعد از نیرو‌های مسلح و مردم، تنها نهادی است که در همه عملیات‌ها شرکت داشته و همواره نقشی عاشقانه و صادقانه در هشت سال دفاع مقدس بر عهده داشته است.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در این همایش گفت: انقلاب اسلامی در تاریخ بشر به ویژه در تاریخ معاصر، یک پدیده بسیار جدید و منحصر بفرد بود که نهاد‌هایی هم که در این انقلاب در نظام جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شد نهاد‌های منحصربفردی بود.

برگزاری همایش تبیین نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس

حجت الاسلام سید غلامرضا هاشمی اظهار کرد: جهاد سازندگی یکی از نهاد‌های نوظهور، ارزشمند و لازم در اوایل انقلاب اسلامی بود که در تاریخ ۲۷/۰۳/۱۳۵۸ به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد و از همان زمان تأسیس، با ارائه خدمات عمرانی و ارزشمندی در میهن اسلامی، با تلاش خود گرد و غبار محرومیت را از روستا‌های کشور زدود.
وی تصریح کرد: جهاد سازندگی با همت، اخلاص و روحیه و مدیریت جهادی که داشتند در آبادانی روستاها، برق‌رسانی، ساخت جاده، ساخت پل و سایر مواردی که متأسفانه روستا‌های ما در محرومیت شدید قرار داشتند توانست خیرات و برکات فراوانی را از خود بر جای گذارد.

برگزاری همایش تبیین نقش جهاد سازندگی در دفاع مقدس

این مقام مسئول یادآور شد: روحیه جهادی جهادگران باعث شد تا مهندسی رزمی جنگ و پشتیبانی از جنگ بر عهده جهاد سازندگی گذاشته شود که تقدیم ۳۱ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، بزرگ‌ترین افتخار برای جهادگران به حساب می‌آید.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان بوشهر اضافه کرد: امروز نیز وزارت جهاد کشاورزی نقشی مهم و راهبردی در امنیت غذایی از مزرعه تا کارخانه را بر عهده دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات