مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن در سخنانی به تبیین دستاوردهای دوران دفاع مقدس پرداخت و تاکید کرد: پاسخ به شبهات دوران دفاع مقدس وظیفه ی همگانی ماست.
کد خبر: ۹۴۵۹۷۶۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علی محیایی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه بن در  نشست بصیرتی کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بن بیان داشت: بسیاری از جوانان از واقعیات دوران دفاع مقدس آگاه نیستند و این وظیفه ی ماست که با زبان هنر و بیان جدید مفاهیم انقلاب اسلامی از جمله واقعیات جنگ را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم.

حجت الاسلام محیایی اظهار کرد: دشمنان از همان ابتدای وقوع انقلاب اسلامی با ما مخالف بودند و در همان اوایل انقلاب تلاش کردند با ترور مسئولین و مردم و با به راه انداختن آشوب ها و فعال نمودن گروه های جدایی طلب این انقلاب را نابود کند اما با عنایت خداوند و تدبیر امام خمینی رحمت الله علیه و مقاومت مردم ناکام ماند.

علی محیایی افزود: دشمن پس از ناکامی در توطئه های اجرایی خود صدام دیوانه ی قدرت را مجهز کردند و جنگ ۸ ساله را علیه ایران به راه انداختند، جنگی همه جانبه که ۸۰ کشور بصورت مستقیم و غیر مستقیم به عراق کمک کردند اما عنایت پروردگار و همت رزمندگان مطیع ولی فقیه دشمن را بار دیگر ناکام گذاشت.

وی تاکید کرد: علت اصلی دشمنی با ایران اسلامی تفکری است که این نظام دارد و آنان نمی خواهند این تفکر ناب اسلامی به یک الگو برای سایر کشورها و ملت ها تبدیل شود.

محیایی تاکید کرد: امروز هم دشمنان با تمام قوا به جنگ همه جانبه رسانه ای علیه ما روی آوردند و قصد دارند با دروغ افکنی های روزانه ذهن مردم به ویژه جوانان ما را تغییر دهند و ما را ضعیف کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه بن در پایان گفت: باید جلوی دشمن بایستیم و از افکار نسل نو محافظت کنیم و از طریق جهاد تبیین به جامعه مصونیت ببخشیم.

ارسال نظرات