خبرهای داغ:
همدان-رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت: در ایام اربعین امسال، استان همدان در این پدیده تاریخی توانست بیش از ۲۳ موکب را با مشارکت خیرین آماده سازد.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۴۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، آیین تجليل از خادمان اربعین حسینی شهرستان بهار با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و خیرین و خادمان گرانقدر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به همت ستاد اربعین و ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بهار در حسینیه حضرت اباالفضل(ع) محله قلعه شهر بهار برگزار شد.

محمدعلی بادامی رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان در آیین تجليل از خادمان اربعین حسینی شهرستان بهار اظهار کرد: خوشبختانه در اربعین سال ۱۴۰۱ در بین استان‌های کشور که بیش از ۲ هزار و۸۷۰ موکب از سراسر کشور در کربلای معلی و بین نجف، سامرا و کاظمین و ... حضور پیدا کردند، استان همدان نیز در این پدیده تاریخی توانست بیش از ۲۳ موکب را با مشارکت خیرین آماده سازد.

وی عنوان کرد: تعداد دو موکب در مسیر نجف و کربلا و یک موکب هم در دالاغو و ۲۰ موکب نیز در کربلای معلی مستقر شدند.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان افزود: از طریق ستاد مردمی اربعین نیز بیش از ۱۱۰ موکب در استان همدان مستقر شدند و خوشبختانه در برنامه امسال بیش از چندین میلیون زائر از همدان عبور کردند و خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های فرهنگی به زائرين ارائه شد .

وی ادامه داد: شهرستان بهار و بخش‌های صالح آباد، لالجین و مهاجران نیز با برپایی موکب به زائران حسینی خدمات‌رسانی کردند.

بادامی در پایان بابت برگزاری مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی شهرستان بهار از زحمات فرماندار شهرستان،ائمه جمعه،بخشداران و خادمین و همه کسانی که زحمت کشیدند و خالصانه در این مراسم حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد .

ارسال نظرات