شهدا افرادی هستند که زیر چتر ولایت بودند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک گفت: شهدا از راه ولایت متوجه اهداف خود شدند و پشت سر ولایت حرکت کردند.
کد خبر: ۹۴۵۹۸۷۷
|
۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یادواره شهدای مسجد صاحب الزمان محله پاسداران زابل با حضور مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه زابل و خانواده شهدا و بسیجیان برگزار شد .

حجت الاسلام و المسلمین رضاسرحدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه زابل با بیان اینکه ولایت بعنوان چتر امنیت جامعه است ادامه داد: شهدا راه شرف و شرافت و از خود گذشتگی را پیدا کردند.
 
وی با اشاره به این مطلب که شهدا افرادی هستند که زیر چتر ولایت بودند و منحرف نشدند، افزود: پدران و مادران شهدا افتخار می کنند فرزندانشان با اولیای خدا محشور شدند.

حجت الاسلام سرحدی با اشاره به مقام شهدا و شفاعت آنها گفت: هنر این است که در جامعه امروزی مانند شهدا متوجه شویم برای چه آمده ایم، شهدا از راه ولایت متوجه اهداف خود شدند و پشت سر ولایت حرکت کردند .

وی ادامه داد: نباید یک بار پشت سر ولایت باشید شهدا آیات قرآن را خوب فهمیدند که اگر ولایت نباشد در عذاب هستند و تا پای جان در کاب ولایت بودند و شعار اصلی و شعار اصلی شان رهسپاریم با ولایت تا شهادت بود و به این مصداق، جامعه عمل پوشاندند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار