خبرهای داغ:
شاهرود_ در گرامیداشت هفته دفاع مقدس، همایش «ما مقاوم هستیم» به همت روابط عمومی و پایگاه بسیج لیلة القدر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۵۹۹۱۸
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار بسیج، تجلیل و تکریم از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود به همت روابط عمومی و پایگاه لیلة القدر حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که در سالن جلسات این شرکت برگزار شد، سردار علی استاد حسینی با اشاره به جهاد سازندگی و مردمی دولت بیان داشت دولت مردمی و انقلابی در رفع مشکلات مردم گام برداشته و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند و با روحیه بسیجی در مسیر انقلاب قدم می‌گذارد.
این فرمانده هشت سال دفاع مقدس در جمع بسیجیان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود و بصورت ویدیو کنفرانس در نواحی تابعه در همایشی با عنوان «ما مقاوم هستیم»، با تأکید بر اهمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه، از مسؤولان خواست تا قدردان بسیجیان باشند.
او با بیان اینکه بسیجیان وزارت نفت علی الخصوص پخش شاهرود در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و در عملیات‌های مختلف حماسه آفریدند و امروز هم همان فرهنگ و بسیجیان حماسه‌ساز هستند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس، با برشمردن افتخارات دفاع مقدس در دوران انقلاب اسلامی، بر لزوم توجه به فرهنگ و تفکر بسیجی در تداوم راه انقلاب تأکید کرد و افزود: تفکر، تخصص و تعهد بسیجیان چه در عرصه دفاع مقدس و در زمان حال با سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین همیشه موثر و مفید واقع شده است چرا که تفکر بسیجی همسو و هم نظر با ارائه طریق ولایت فقیه بوده و خط قرمز انقلاب در تمامی اعصار پیروی از ایشان می‌باشد.
او با تقدیر از حضور بسیجیان در این همایش، بر لزوم تبعیت از ولایت و شهدا در مسیر تداوم و پیشبرد اهداف نظام اسلامی تأکید کرد.
در پایان این همایش، از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در سطح این منطقه تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها