مرزداران با هوشیاری و همت مضاعف به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: امنیت و آرامش همه مردم ایران مرهون ایثار و رشادت شما جوانان دلیر و مرزداران انقلابی است.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۱۲
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

حضور مسئول دفتر نمایندگی نهاد ولی فقیه در سپاه سلمان، در نقطه صفر مرزی و دلجویی از مرزبانان حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شهرستان هیرمند، حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبرپور مسئول دفتر نمایندگی‌ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان، در سفر به منطقه سیستان، با حضور در جمع مرزبانان مستقر در یکی از برجکهای نگهبانی، در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان، ضمن بازدید از استحکامات مرزی و ادوات ایرانی بکارگیری شده در محدوده این برجک نگهبانی، به دلجویی از مرزداران پرداخت.

حجت الاسلام اکبر پور، در این بازدید طی سخنانی، از حضور مستمر و همیشگی مرزبانان جان برکف و شجاع، مستقر در مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی، به عنوان یک عبادت یاد کرد و افزود: امنیت و آرامش همه مردم ایران مرهون ایثار و رشادت شما جوانان دلیر و مرزداران انقلابی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت: مرزداران با حضور همیشگی و با هوشیاری کامل و همتی مضاعف به دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی ایران مشغول هستید، و قطعا مردم ما قدرشناس این تلاش‌ها و جانفشانیها خواهندبود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار