هدف دشمن جلوگیری از رشد جمعیت مسلمانان است

محمودزهی گفت: باید برای افزایش جمعیت مسلمانان از دامن زدن به شعار فرزندکمتر، زندگی بهتر جلوگیری کرده و در جهت ازیاد جمعیت جوان کشور قدم برداریم.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۲۰
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار بسیج از مهرستان، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نشست مهارت ها و سبک زندگی اسلامی در پایگاه ریحانه النبی حوزه شهیده افضل با حضور خواهران بسیجی شهرستان مهرستان برگزارشد.

گل بی بی محمودزهی، فرمانده حوزه حضرت رقیه(س) نا حیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: یکی از مشکلات فعلی که خانواده ها با آن دست و پنجه نرم میکنند فضای مجازی است.

وی در ادامه افزود: در این شرایط که فضای مجازی مکانی برای عرض اندام دشمنان شده است باید مواظب کودکانمان که در معرض آن قرارگرفته اند باشیم و نگذاریم تحت سیطره فضای مجازی و برنامه های دشمن قرارگیرند.

گل بی بی محمودزهی در ادامه به بیان زندگی ساده اهل بیت و خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و گفت: در مبحث ازدواج نباید به جوانانمان سخت بگیریم و شرایط ازدواج را برای آنها سخت کنیم.باید حتی الامکان تا میتوانیم برای رسیدن دو جوان به هم از تمام تجمل گرایی ها دوری کنیم.

فرمانده حوزه حضرت رقیه(س) نا حیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در ادامه به بحث فرزندآوری برای خانواده ها نیز اشاره و اظهارداشت: هدف دشمن جلوگیری از رشد جمعیت مسلمانان است و برای رسیدن به این هدف از شعار فرزندکمتر،زندگی بهتر استفاده میکند.لذا ماباید برای افزایش جمعیت مسلمانان از دامن زدن به این شعارجلوگیری کرده ودر جهت ازیادجمعیت جوان کشور قدم برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار