با حضور خانواده شهداء برگزار شد؛

یادواره شهدای "آبروی محله" گرامیداشت هفته دفاع مقدس

یادواره شهدای روستای اله آباد، ابروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت هفته دفاع مقدس، روستای اله آباد شهرستان نیمروز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۰۳۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز، یادواره شهدای،آبروی محله، افتخار کوچه گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور مردم و خانواده شهدا و ایثارگران در روستای اله آباد، نیمروز برگزار شد.

میرالله سارانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیمروز با گرامیداشت یاد حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس با بیان  اینکه یادواره شهدا  یادآور مسیر حرکت این عزیزان برای عزت انقلاب اسلامی است، گفت: اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا می دانیم زیرا امروز جامعه بشری بیش از هر زمان دیگر تشنه معارف مکتب سرخ شهیدان است.

سارانی افزود: در برابر خون شهدا رسالتی بر دوش مااست و که برگزاری یادواره ها بهانه ای است تا یادآوری کنیم که رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.

در این یادواره  اشرفیان ضمن گرامیداشت سالروز حماسه دفاع مقدس گفت: تمام روز های  دفاع مقدس در تمام ابعاد روزهای سختی بودند .

امام جمعه شهرستان نیمروز با اشاره به اینکه در ماه‌های پایانی جنگ با حمایت شرق و غرب داشت آماده میشد برای باز پس گیری جزایر تا شاید خودش و اربابانش در دنیا روسیاه کرد


وی  با بیان اینکه،  شهداء از خاک به افلاک رسیده‌اند، ابراز کرد: رزمندگان  جان خود را فدا می کردند  تا مناطق تصرف شده را پس بگیرند و از این مملکت دفاع کنند که این امر فرهنگ شهادت طلبی در راه دفاع از میهن و خاک و مرز بوم، بوده است.

یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه دفاع از ولایت از ابتدای خلقت بشر وجود داشته و تا خاتم انسان نیز ادامه دارد اذعان کرد : جوانان امروز نیز مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس مطیع ولایت فقیه و حامی نظام و انقلاب و حتی مستحکمتر از گذشته هستند و تا زمانی که تفکر شهید و شهادت بر ذهن جوانان ما حاکم است، جامعه ما دچار آسیب نمی شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار