خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

امنیت سرمایه ملی ماست/وحدت بین اقوام و مردم عامل پیروزی در دفاع مقدس

سردار ملک شاهکوهی: همه ما اقوام، یک دشمن مشترک داریم که اگر آگاه نباشیم و با هم وحدت نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۰۴
|
۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان بندرترکمن عنوان کرد: در قضیه اخیر که باعث ناامنی در برخی از نقاط کشور شد دشمن به دنبال سوری سازی در ایران بود که بحمدالله با حضور به موقع مردم بصیر و هوشمند و انقلابی این توطئه دشمن ناکام ماند.

وی افزود: شاید دشمن بتواند ضربه ای به انقلاب ما بزند و در فکر ضربه زدن های بعدی باشد که همینطور هم است، اما این نشانه ای است که انقلاب ما زنده است و همچنان باقدرت تر از قبل به راهش ادامه خواهد داد.

ملک شاهکوهی اذعان داشت: دشمن میخواهد کشور ما را ناامن کند، همه ما چه شیعه و چه اهل سنت با هم فرقی نداریم، همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اگر خدایی نکرده کشتی غرق شود همه با هم غرق میشویم و اگر امنیت نباشد همه با هم آسیب می بینیم؛ این امنیت، سرمایه ملی ماست.

وی ادامه داد: همه ما اقوام، یک دشمن مشترک داریم که اگر آگاه نباشیم و با هم وحدت نداشته باشیم ضربه خواهیم خورد؛ استان گلستان از نظر وحدت زبانزد خاص و عام است.همانطور که اگر وحدت در دفاع مقدس نبود نمی توانستیم به پیروزی برسیم و این وحدت بین مردم و اقوام مختلف ایران بود که ما را به پیروزی رساند.

فرمانده سپاه نینوا در پایان خاطرنشان کرد: اصلا نگران نباشید، این آشوبگران مثل کف روی آب هستند و ملت با بصیرت و انقلابی همانطور که دیدید اینها را کنار میزنند و جمهوری اسلامی به پشتوانه این مردم قوی است و به اهدافی که برایش انقلاب کرد رسید و این دشمن است که همیشه ناکام است و نمی تواند به اهدافش برسد و ما به نقل از شهید بهشتی میگوییم: آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها