سردار نظری با بیان اینکه مراسم وداع با شهید هاشمی امروز در بیت الزهرا (س)برگزار خواهد شد، گفت: پیکر مطهر شهید هاشمی ۱۱ مهر ازحسینیه ثارالله (ع) کرمان تشییع می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۳۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۶

پیکر مطهر شهید هاشمی ۱۱ مهر در حسینیه ثارالله (ع) کرمان تشییع می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله در خصوص مراسم تشییع و استقبال از شهید سید حمیدرضا هاشمی،  اظهار کرد: شهید سید حمیدرضا هاشمی در حادثه جمعه در سیستان و بلوچستان توسط عوامل تروریستی به شهادت رسید با توجه به اینکه این شهید بومی کرمان است، امروز ساعت ۳۰: ۱۳ در فرودگاه کرمان مراسم استقبال  برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ثارالله گفت: شهید سید حمیدرضا هاشمی در زمان حیات سردار شهید حاج قاسم  سلیمانی و بعد از آن یکی از فعالین بیت الزهرا بودند که مراسم وداع با این شهید عزیز امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ساعت ۱۶:۳۰ در بیت الزهرا برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین این سردار شهید عضو هیئت بیت الحرام کرمان بودند به همین جهت مراسم وداع با این شهید بزرگوار بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد قائم  برگزار خواهد شد

پیکر مطهر شهید هاشمی ۱۱ مهر در حسینیه ثارالله (ع) کرمان تشییع می‌شود

فرمانده سپاه ثارالله تصریح کرد: مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید هاشمی فردا ۱۱ مهر ماه ساعت ۸ و نیم از حسینیه ثارالله تا چهار راه کاظمی بر دستان مردم شهید پرور کرمان تشییع  و  بعد از چهار راه کاظمی به صورت خودرویی تا گلزار شهدا تشییع و در گلزار شهدا آرام خواهد گرفت.

سردار نظری خاطر نشان کرد: از همه مردم شهید پرور کرمان تقاضا دارم که در مراسم این شهید بزرگوار شرکت کنند این شهید بزرگوار یکی از مدافعان امنیت کشور بودند که ان‌شاءالله بتوانیم حق شهدا عزیز را ادا کنیم و رهرو این  شهدا باشیم

ارسال نظرات