خبرهای داغ:
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

رسانه‌های ضدانقلاب از هیجان جوانی، در جهت منافع خود علیه جمهوری اسلامی سوء استفاده می‌کنند

آخوند عبدالباسط نوریزاد گفت:نیروهای انقلابی و جان برکف ما مانند شهدای حادثه زاهدان با فدا کردن جان خود ثابت کردند که هنوز از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۵۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

رسانه‌های ضدانقلاب از هیجان جوانان علیه نظام جمهوری اسلامی سواستفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ آخوند عبدالباسط نوریزاد ضمن محکوم کردن حادثه تلخ زاهدان گفت: دشمنان از هر موقعیت و شرایطی برای از بین بردن نظام‌جمهوری اسلامی استفاده می کنند و در این مسیر برای هیچ قشری چه جوان چه سالخورده دلسوز نیستند.

وی تصریح کرد: جوانان در هر کشوری دارای انرژی و هیجان طبیعی بوده و این غیرقابل انکار است. دشمنان برای تخلیه این انرژی و هیجان جوانان در جهت منافع خود سواستفاده کرده و به اموال دولتی آسیب می زنند.

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس خاطرنشان کرد: اموال دولتی جزو اموال بیت المال بوده که توسط خود مردم تهیه و مورد استفاده قرار می‌گیرد بنابراین خسارت و تخریب به این اموال در حقیقت اسیب به مردم عزیز کشور است.

وی با اشاره به جوانان باهوش و توانمند ایران اسلامی در منطقه و جهان ادامه داد:‌ دشمن به این باور رسیده که جوانان ایرانی می‌توانند در هر حوزه‌ای با توانمندی‌هایی که دارند به جایگاه‌های رفیع منطقه‌ای و جهانی دست پیدا کنند و دشمنان برای اینکه این موقعیت را از آن‌ها بگیرند جوانان را با موضوعات پیش پا افتاده سرگرم کرده و می‌خواهند آن‌ها را از نظام دلسرد کرده و بین جوانان و نظام جمهوری اسلامی فاصله بیندازند.

آخوند نوریزاد با تاسف و تاثر و همچنین عرض تسلیت بابت شهدای حادثه زاهدان گفت: نظام جمهوری اسلامی توسط همین خون شهدا به ثبات، پایداری و امنیت رسیده و دشمنان تلاش دارند تا با این اتفاقات و حوادث تلخ امنیت کشور را زیر سوال برده و ایران اسلامی را ناامن کنند.

وی بیان کرد: نیروهای انقلابی و جان برکف ما مانند شهدای حادثه زاهدان، با فدا کردن جان خود ثابت کردند که هنوز از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند و هرگز اجازه نمی‌دهند دشمن در کشور توطئه کند.

امام‌جمعه اهل سنت گنبدکاووس با محکوم کردن عوامل تروریستی در حادثه زاهدان ابراز کرد: همه مردم عزیز شیعه و سنی این حرکت دشمن را بشدت محکوم کرده و مطمئن هستیم سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در کنار دیگر نیروهای مسلح جواب کوبنده‌ای به این حرکت دشمن خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار