خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به دشمنان با بیان اینکه شکست برای ملت ایران بی معناست، گفت: آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، سعودی‌ها و آن‌هایی را که از طریق رسانه‌های ویرانگر خود، قلب جوانان‌مان را نشانه گرفته‌اند، درهم می‌شکنیم.
کد خبر: ۹۴۶۰۳۸۶
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶

شکست در دایرةالمعارف سیاسی ملت ایران وجود ندارد/ جوانان فریب خورده عملیات روانی دشمن، در صف اول مبارزه با دشمنان قرار می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در چهارمین دوره مراسم یاد‌ها و نام‌ها که در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: رزمندگان ما در دفاع مقدس هرگز در برابر اراده دشمن کرنش نکردند و زرهی که بر تن آن‌ها بود، هرگز پشت نداشت و جبین آن‌ها همیشه رو به دشمن بود؛ هیچ واهمه‌ای هم از هیبت ظاهری و شیطانی دشمن نداشتند و وقتی آرایش جهانی دشمن را می‌دیدند، شادمان می‌شدند و قامت برافراشته‌تر و با گام‌هایی ثابت‌تر پیش می‌رفتند.

سرلشکر سلامی تأکید کرد: به آمریکایی‌ها، انگلیسی‌ها، سعودی‌ها و آن‌هایی که از طریق رسانه‌های ویرانگر خود قلب جوانان‌مان را نشانه گرفته‌اند، می‌گوییم که شما را درهم می‌شکنیم و اجازه ورود یک نفر از شما را هم به میهن اسلامی‌مان نمی‌دهیم؛ حتی همین جوانان هم که عملیات روانی دشمنان بر روی آن‌ها تأثیر گذاشته نیز برمی‌گردند و در صف اول مبارزه قرار می‌گیرند؛ ما جوانانمان را می‌شناسیم.

فرمانده کل سپاه خطاب به دشمنان ملت ایران گفت: هنر ما شکست دادن شماست؛ ما تجربه‌های زیادی در این رابطه داریم و علاوه بر این، رهبری داریم که شما را بار‌ها خلع سلاح کرده است.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: شکست برای ملت ایران بی معناست و در دایرةالمعارف سیاسی مردم کشورمان این واژه وجود ندارد. ما راه خود را ادامه می‌دهیم به مردم شریف و صبورمان که همواره می‌درخشند، مباهات می‌کنیم. این روز‌ها موج اقتدار را دیدید و این راهی است که بعد از شهادت حاج قاسم آغاز شده است.

ارسال نظرات