خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام نجاری عنوان کرد

دشمن به دنبال سوءاستفاده از شکاف‌های موجود در کشور/ملت ایران فریب شعار آزادی اغتشاشگران را نمی‌خورند

همدان-مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن می‌خواهد از شکاف‌های جنسیتی، قومیتی و مذهبی موجود در کشور سوءاستفاده کند.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۲۴
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام الیاس نجاری در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی پاسداران و سربازان سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در هیچ نظامی به اندازه ایران اسلامی پیش‌بینی فروپاشی را نداشتیم، اظهار کرد: هیچ کشوری در دنیا به اندازه ایران دشمن ندارد و علیه او تهدید و توطئه نشده است.

وی ادامه داد: آخرین پیش‌بینی دشمنان و مخالفان برای فروپاشی نظام اسلامی چهارشنبه هفته قبل بود که آن روز را آخرین روز نظام پیش‌بینی کرده بودند اما به گفته مقام معظم رهبری، راز ماندگاری این نظام دو کلمه جمهوریت و اسلامیت است؛ دشمن این راز را می‌داند و از ابتدای انقلاب تا امروز تلاش می‌کند به جمهوریت و اسلامیت نظام آسیب برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به آتش زدن قرآن و اهانت به امامان معصوم(ع) طی روزهای گذشته، خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد از شکاف‌های جنسیتی، قومیتی و مذهبی موجود در کشور سوءاستفاده کند.

وی گفت: مراجع قضایی هنوز علت فوت «مهسا امینی» را اعلام نکردند و ما نیز نمی‌توانیم نظر قطعی در این مورد بدهیم و احتمالاً یکی از دلایلی که مقام معظم رهبری نیز در بیانات و دیدارهای اخیر خود به این مسئله اشاره نکردند، عدم اظهارنظر و نتیجه نهایی مراجع قضایی بود چراکه ایشان قانون‌مدارترین فرد در کشور هستند.

نجاری با بیان اینکه ما نیز تابع قانون هستیم اما به کمک حوادث اخیر می‌توان تا حدی موضوع را تحلیل کرد، افزود: هم زمانی این اتفاق با سفر بین المللی اربعین سبب شد که دشمن اجازه ندهد طعم شیرین راهپیمایی عظیم اربعین را بچشیم و از ظرفیت این راهپیمایی بزرگ استفاده کنیم.

وی سفر رئیس جمهور به سازمان ملل در همان زمان را سفری بسیار موفق خواند و تصریح کرد: سخنرانی به جا و مؤثر، نشست خبری با رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جهان، پیاده‌روی از سازمان ملل تا محل اقامت و عدم دعوت از خبرگزاری که علیه ایران سیاه‌نمایی کرده بود، از جمله دستاوردهای این سفر بود که به علت همزمانی با این حادثه دشمن اجازه بهره‌برداری از آن را به ما نداد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عضویت ایران در شانگهای و قهرمانی ورزشکاران در میادین بین المللی را از دیگر موفقیت‌های کشور دانست که به علت همزمانی با فوت مهسا امینی و اتفاقات پس از آن، نتوانستیم از آنها بهره ببریم.

وی تأکید کرد: افرادی از کشورهای مخالف نظام اسلامی، افراد داعشی، تجزیه طلب‌ها، سلطنت طلب‌ها، اعضای حزب دموکرات، کوموله، ورشکسته‌ها و واداده‌های سیاسی، سلبریتی‌ها و افراد فریب خورده همگی در بین افراد بازداشتی حوادث اخیر بودند.

نجاری گفت: شعار آزادی اغتشاشگران بوی داعش، تجزیه و جداسازی خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان و کردستان بوی بی‌غیرتی می‌دهد و ملت ایران فریب این شعار آزادی را نمی‌خورند.

وی با اشاره به ابراز خرسندی رسانه‌های معاند از جمله بی بی سی نسبت به فوت مهسا امینی و سوءاستفاده از این اتفاق، گفت: آتش زدن قرآن، اموال عمومی و خصوصی مردم، بی‌حرمتی به قرآن و پرچم کشور و به آتش کشیدن آن و برداشتن چادر از سر بانوی محجبه ایرانی و هلهله کردن از اقداماتی بود که مدافعان خون مهسا امینی انجام دادند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: چرا سلبریتی‌ها و مدافعان حقوق زنان برای شهادت ۱۹ دختر افغانی در کابل یا ۲۰ کودکی که در دو ماه اخیر توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، بیانیه صادر نکردند.

وی با اشاره به شهادت ۲۰ نفر در حادثه پس از نماز جمعه زاهدان مطرح کرد: زمان شهادت این افراد یا بریدن گلوی نیروی فراجا، چرا سلبریتی‌ها ساکت بودند.

نجاری اظهار کرد: همین کومله‌هایی که مدافع خون مهسا امینی شدند، جه بلایی بر سر دختر کرد و اهل تسنن «شهید ناهید فاتحی کرجو» به جرم اقدامات انقلابی او آوردند، چرا زمانی که «شلیر رسولی» زنی کُرد که برای حفظ عفتش خود را از پنجره خانه به بیرون پرتاب کرد، کومله و پژاک ساکت شده بودند؟

وی با بیان اینکه انتشار ۱۱۰۰ پست در روزهای اخیر توسط رسانه معاند بی بی سی یا عکس العمل بیش از ۸۰۰ بازیگر و فعالان مراکز سیاسی و علمی اتفاقی نیست، خاطرنشان کرد: از کشور آلمان با خانواده امینی تماس گرفتند و به آنها قول اقامت در این کشور را دادند تا علیه نظام صحبت کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان همچنین به تهدید و فشار به برخی بازیگران و فوتبالیست‌های انقلابی اشاره و تأکید کرد: همه این اقدامات شکست خورده و پس از این نیز شکست خواهد خورد.

وی ادامه داد: می‌خواهند با کاربران ساختگی و فیک، ذهن جوانان و نوجوانان ما را تغییر دهند و اگر روشنگری و جهاد تبیین نباشد، نسل امروز ما فریب همین کاربران ساختگی را می‌خورند.

نجاری از کمترین حضور انقلابیون در فضای مجازی و واکنش به حوادث اخیر، ابراز تأسف و بر لزوم جهاد تبیین در این مورد تأکید کرد.

وی با بیان اینکه نام «مهسا امینی» رمز آشوب و عملیات برای حوادث اخیر بوده است، مطرح کرد: در هیچ حادثه‌ای به این اندازه رؤسای سه قوه وارد نشده و بررسی دقیق علت ماجرا را پیگیری نکردند و این نشان می‌داد که همه مردم ایران از این حادثه تلخ ناراحت هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات