خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۰۴۹۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر «حاج حسین همدانی» در همدان برگزار می‌شود

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با گرامیداشت فرا رسیدن هفتمین سالگرد شهادت قافله سالار شهدای مدافع حرم سرلشکر شهید «حاج حسین همدانی» اظهار کرد: شهید حاج حسین همدانی الگوی بزرگ مقاومت و کار جهادی است.

وی با بیان اینکه شهید همدانی خستگی‌ناپذیر بود، گفت: سردار همدانی همواره پای کار بود و به جوانان توجه ویژه داشت.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به برنامه‌های بزرگداشت این شهید والامقام بیان کرد: ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالگرد این شهید والامقام در همدان به مدت یک هفته از ۱۲ تا ۱۶ مهر ماه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری ۱۵ عنوان برنامه شاخص در راستای بزرگداشت شهید «حاج حسین همدانی» در همدان خبر داد و گفت: همزمان با نخستین روز از اجرای این برنامه‌ها فرماندهان نیرو‌های مسلح با آیت الله شعبانی نماینده، ولی فقیه در استان همدان دیدار می‌کنند.

سردار مجیدی افزود: مراسم بزرگداشت هفتمین سالگرد شهید همدانی با حضور مسئولین استانی، خانواده شهدا و ایثارگر، همرزمان شهید و آحاد مردم دارالمومنین همدان ۱۳ مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود.

وی به برگزاری ۲۷ امین مجمع فرماندهان استان همدان در مجتمع انصار اشاره و عنوان کرد: مراسم بزرگداشت «حبیب حرم» نیز در جوار مزار مطهر این شهید بزرگوار، ۱۴ مهر ماه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به تشکیل هیات رزمندگان همدان توسط شهید همدانی گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد این شهید والامقام مراسم قرائت دعای ندبه هیئت رزمندگان در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود که این مراسم به صورت زنده از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

وی به برنامه تجدید میثاق با حبیب حرم با حضور یگان‌های نمونه سطح استان اشاره و بیان کرد: این مراسم ۱۶ مهرماه با حضور یگان‌های نمونه استان در گلزاز شهدا و ادای احترام به مقام والای شهید همدانی و شهدای استان اجرا می‌شود.

سردار مجیدی در تشریح دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده یادآور شد: مراسم شعر و خاطره شهید همدانی نیز به همت حوزه هنری همدان و یادواره شهید همدانی در شهرستان‌های استان به همت نواحی برگزار می‌شود.

وی تبیین نقش شهید همدانی در دفاع مقدس، مقابله با فتنه و دفاع از حرم در دانشگاه‌ها به همت بسیج دانشجویی را از دیگر برنامه‌ها عنوان و تصریح کرد: فضاسازی، معرفی، روایتگری و بازخوانی شخصیت شهید همدانی برای نسل جوان انقلاب، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، تولید محتوا در فضای مجازی و راه‌اندازی پویش «حبیب حرم» از دیگر برنامه‌ها اجرایی است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات