خبرهای داغ:

همایش روشنگری و جهاد تبیین با موضوع نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس در فریدونکنار

کد خبر: ۹۴۶۰۴۹۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج-استان مازندران همایش روشنگری و جهاد تبیین با موضوع نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس در فریدونکنار
برگزاری همایش روشنگری و جهاد تبیین با موضوع نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس (جنگی که بود،جنگی که هست) به همت بسیج جامعه زنان شهرستان فریدونکنار همایش جهاد تبیین که با حضور بانوان فریدونکناری در مجتمع شهید رجایی این شهرستان برگزار شد.
در این همایش دکتر منصوره معصومی اصل استاد دانشگاه تهران گریزی به نقش زنان و خانواده های آنها در پشتیبانی جنگ و همچنین اعزام فرزندان به جبهه ها داشتند.
استاد دانشگاه با اشاره به اینکه غفلت خانواده‌ها، فرزندان را طعمه دشمن می‌کند بر اهمیت نقش زنان در جنگ شناختی و جهاد تبیین تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر به‌صورت نسبی اعتقاد به اهل بیت داشتند، خاطرنشان کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده ها درخصوص تفاوت شیعه بودن با محب بودن با فرزندان خودشان هم کلام نمی‌شوند و همین موجب می‌شود که اعتقاد فرزندان تکمیل نباشد.
این استاد دانشگاه اظهارکرد: دشمن این بار نقشه توطئه خود را با پروژه زن کلید زد اما آن‌ها هنوز نفهمیدند که زن ایرانی دارای نجابت و اصالت مثال‌زدنی است که هرگز به بیگانه اجازه نمی‌دهد او را بازیچه امیال خود کند.
معصومی اصل نقش زنان را در دفاع از امام و ولی فقیه مهم دانست و گفت: بانوان شیعی باید نقشه‌های دشمن را به خوبی درک کنند چراکه این روزها نقش زن در تربیت و تعالی جامعه بسیار مهم و حیاتی است.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار