بیانیه اصحاب فرهنگ و هنر استان قزوین در واکنش به اغتشاشات اخیر

از مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه نجابت هنرمندان با اصالت و اخلاق مدار قدرشناسی میکنیم/از قوه قضاییه خواهانیم برخورد جدی خود با سلبریتی هایی در مواقع حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند اقدام قانون مند و انقلابی صورت نمایند.

ضمن قدرشناسی خالصانه را از مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه نجابت هنرمندان با اصالت و اخلاق مدار اعلام نموده و از قوه قضاییه خواهانیم برخورد جدی خود با سلبریتی هایی که بواسطه استفاده از رسانه ملی در میان مردم شهرتی بهم زده و به نام و نوایی رسیده اند و در مواقع حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند اقدام قانون مند و انقلابی صورت نمایند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۲۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲


«هوالجمیل»
«والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین »
بار دیگر پنجه چدنی استکبار در راس آنها اسرائیل و آمریکای جنایتکار از آستین معاندان و فریب خوردگان بلند شد و به ساحت آسمانی قرآن کریم و ارزش‌های اسلامی و میراث جاودانه حضرت زهرا (س) حجاب اهانت نمود.
در طول چهل و چهار سال گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی بارها ثابت شده است که استکبار جهانی در کمین حوادث و قضایا پنهان شده و با وارونه جلوه دادن حقایق از هر شکاف و منفذی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامی و مردم ولایتمدار ایران استفاده می کند.
لکن آحاد ملت بصیر ایران اسلامی ثابت کرده اند در مواجهه با حوادث فتنه گون، پای علم نظام مانده و جبهه خودی و منافق را بلافاصله از هم جدا می کنند.
بدینوسیله قدرشناسی خالصانه را از مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه نجابت هنرمندان با اصالت و اخلاق مدار اعلام نموده و از قوه قضاییه خواهانیم برخورد جدی خود با سلبریتی هایی که بواسطه استفاده از رسانه ملی در میان مردم شهرتی بهم زده و به نام و نوایی رسیده اند و در مواقع حساس آب به آسیاب دشمن می ریزند اقدام قانون مند و انقلابی صورت نمایند.
به سلبریتی های منافق صفت نیز که در گردنه ها و بزنگاهها با هر بهانه ای با مخالفان دین و حجاب و ارزش‌های والای اسلامی، هم‌نوا و هم صدا می شوند گذشته شان را متذکر شده و فرجام کسانی را که صف خود را از صف مردم جدا کرده اند را یاد آور می شویم .
به همه معاندان و فریب خوردگان متذکر می شویم که قزوین درطول تاریخ به ویژه در دوران مبارزات رژیم شاهنشاهی و پیروزی انقلاب اسلامی همیشه پیش قراول نهضت خمینی کبیر بوده و زنان و مردان قزوین برای استقرار حکومت شیعی و انقلاب اسلامی هزاران نفر از فرزندان خود را فدا کرده اند که صحن و سرای گلزار شهدای قزوین گواه متقنی بر این ادعاست.
لباس بومی زنان دیار مینودری قزوین از روستاها وبخش های مختلف گرفته تا مرکز استان ،از دیر باز روایتگر پایبندی بانوان این دیار به آیین حجاب می باشد .در حجاب اصیل این سامان،بدحجابی و بی حجابی سر سوزنی جایگاهی نداشته و هرگونه ناهنجاری در حجاب محصول فرهنگ وارداتی از دنیای غرب می باشد.
ما اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین در این روزها که مقارن با ایام شکوهمند هفته دفاع مقدس است ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان ۸ سال دفاع مقدس که با نثار خونشان از آرمانهای اسلامی و انقلابی و تمامیت ارضی کشورمان دفاع کردند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشورمان به تصرف دشمن در آید ، حرکتهای هنجارشکنانه عده ای معاند و فریب خورده و قوم گرا را محکوم نموده و از اصحاب قلم و هنر می خواهیم با جهاد تبیین به رسالت تاریخی خویش عمل کرده و نسبت به روشنگری زوایای پنهان و آشکار قضایای اخیر اقدام نمایند و از آندسته صاحبان تریبون که با طرح کردن سوالات کذایی و انحرافی نسبت به مشوش نمودن اذهان اقدام می‌کنند می خواهیم در این مقطع حساس خدا را در نظر داشته و از هرگونه اقدامات تفرقه انگیز پرهیز نمایند. در آخر نیز یاد و خاطره شهید امنیت برادر بسیجی عباس خالقی که در روزهای با سعادت آخر ماه صفر به مقام شامخ شهادت رسیدند را گرامی می داریم.
جمعی از اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین

ارسال نظرات
آخرین اخبار