ما هنرمندان خراسان رضوی ضمن دعوت آحاد مردم به هوشياري، بصيرت و حفظ آرامش و توصيه به همه اقوام و مذاهب به انسجام و وحدت و محوريت قانون، از مقامات مسئول در نظام جمهوري اسلامي به ويژه قوه محترم قضاييه، مطالبه جدي داريم و خواستار برخورد قاطع با ايادي ضد انقلاب اعم از حقيقي و مجازي هستيم و انتظار داريم از تجمعات غير قانوني و مخل امنيت اجتماعي جلوگيري به عمل آورند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۲۴
|
۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

 

بسمه تعالی

از آنجا که در آستانه چهل و دومين سالگرد گراميداشت هفته دفاع مقدس و در حاليکه حضور حماسي 21 ميليوني اربعين حسيني و رزمايش بزرگ مسلمانان و شيعيان از بيش از 70 کشور جهان برگزار گرديد و از سوي ديگر شاهد موفقيت­هاي ديپلماسي انقلاب اسلامي در سازمان ملل و کشورهاي منطقه هستيم، بار ديگر دست جنايتکار استکبار جهاني از آستين ايادي نفوذي و مزدوران داخلي آنان بيرون آمد و کام مردم را تلخ کرد.

شیطنت اخير دشمنان با راه اندازي اغتشاشات کور و بي­ هدف، به بهانه دروغين دفاع از حقوق زنان، اما در عمل توهین به نواميس مردم، هتک حرمت مقدسات، ارزشهاي اسلامي، اماکن مقدس اسلامي مانند مساجد و امام­زادگان، اهانت به قرآن و پيامبر گرامي اسلام و معصومين «عليهم السلام»، همه بيانگر هماهنگي و طراحي از پيش تعيين شده سربازان ناتوي فرهنگي غرب مي­باشد. هرچند انقلاب اسلامي به مرحله­اي از قدرت و بازدارندگي رسيده است که دشمنان جرات تهاجم نظامي مستقيم به ايران را ندارند و البته تلاش مي­کنند با بکارگيري جنگ ترکيبي و شناختي و به ميدان آوردن همه ظرفيت­هاي خود مانع صدور انقلاب اسلامي شوند، ولي کور خوانده­اند.

ما هنرمندان خراسان رضوی ضمن دعوت آحاد مردم به هوشياري، بصيرت و حفظ آرامش و توصيه به همه اقوام و مذاهب به انسجام و وحدت و محوريت قانون، از مقامات مسئول در نظام جمهوري اسلامي به ويژه قوه محترم قضاييه، مطالبه جدي داريم و خواستار برخورد قاطع با ايادي ضد انقلاب اعم از حقيقي و مجازي هستيم و انتظار داريم از تجمعات غير قانوني و مخل امنيت اجتماعي جلوگيري به عمل آورند. و با ابراز ناراحتي از وجود فضاي ناامني و ناآرامي و اغتشاش و مشقت و زحمت براي مردم و تخريب اموال عمومي، انزجار خود را از عوامل اين ناامني ها و هتک حرمت­ها به قرآن و عترت و پرچم مقدس جمهوري اسلامي و برهم­زنندگان امنيت رواني جامعه می­نماییم .

بديهي است که حمايت کامل زر و زور و تزوير و عوامل سلطه جهاني، و مثلث غربي عبري عربي، و نیز منافقين، گروه­هاي تجزيه­طلب و سلطنت­طلبان و بقاياي فتنه 88 از اين اغتشاشات و نا­آرامي­ها، بيانگر باطل بودن اين تحرکات غيرقانوني و آشوبگرايانه مي­باشد و ان شاءالله ملت ايران بر اين توطئه و فتنه جديد فايق خواهد آمد. ما اهالی فرهنگ وهنر خطه خورشید، ضمن تجديد ميثاق با امام شهيدان، آمادگي کامل خود را براي دفاع و حفظ نظام اسلامي اعلام نموده، گوش به فرمان مقتدایمان، مقام معظم رهبري هستيم.

ارسال نظرات