فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) سپاه ناحیه امام سجاد(ع):

مادران و پدران شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و تکریم از خانواده شهدا، فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) به همراه جمعی از جهادگران و بسیجیان فعال این پایگاه  با مادر یدالله بهزادپور دیدار کردند.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۳۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کرج، همزمان با چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس و تکریم از خانواده شهدا، فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) به همراه جمعی از جهادگران و بسیجیان فعال این پایگاه  با مادر یدالله بهزادپور دیدار کردند.

طاهره بنیاد فرمانده پایگاه حضرت ام البنین(س) با تقدیر از صبر و استقامت مادران شهدا و نقش آنها در پیشبرد اهداف مقدس نظام اسلامی، گفت: پیروزی ها و پیشرفت های نظام اسلامی ایران در عرصه های مختلف مرهون خون شهیدان است. این عزیزان با پایمردی، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه‌ای برای از دست دادن فرزندان خود تردیدی نداشتند.

طاهره بنیاد با بیان اینکه جوانان غیور این سرزمین در هر برهه ای که نیاز به وجود عزیزشان باشد برای دفاع از اسلام، مردم و میهن جان عزیزشان را فدا می‌کنند، ادامه داد: در مسیر ولایت بودن از ویژگی‌های بارز شهدای عزیز است و این بهترین راهنما برای بازماندگان است.

در ادامه این دیدار یکی از خواهران بسیجی فرازی از وصیتنامه شهید یدالله بهزاد پور را به درخواست مادر خواند:
از شما می خواهم مبادا راه شهدا را بی رهرو بگذارید راه شهدا را ادامه دهیدکه راه خدا و راه امام و راه امام حسین(ع) می باشد.
برادران و خواهران همان گونه که قرآن می فرماید : الا بذکر الله تطمئن القلوب دل آرام گیرد با یاد خدا ذکر خدا را فراموش نکنید و همیشه به یاد خدا باشید و تقوا را نصب العین خود قرار دهید و صبر پیشه کنید تا خداوند نظر لطفی فرماید و رستگار شویم.

فرمانده پایگاه حضرت ام البنین (س) در پایان این دیدار در راستای پاسداشت و قدردانی از مادر شهید به مناسبت هفته دفاع مقدس خاطر نشان کرد، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از بازمانگان ایشان از اهم وظایف ما مردم است تا ایثار و رشادتهای قهرمانانه آن بزرگان در یاد و خاطره نسل جدید انقلاب اسلامی ایران حک شود.

خبرنگار: سپیده بهرامی

انتهای پیام/ ر

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها