رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ناجا یک نیروی مکتبی و مورد اعتماد مردم است که به صورت جهادی در حال خدمت است.
کد خبر: ۹۴۶۰۵۹۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۴

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت الاسلام حامد زکی در نشست خبری که سالن جلسات ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد، اظهار کرد: انس با قرآن از ويژگی های اصلی کارکنان انتظامی استان است، به طوری که 80 نفر خانواده حافظ قرآن کریم، 20 نفر سرباز وظیفه و 77 نفر از کارکنان انتظامی استان حافظ قران کریم هستند.
وی در ادامه از اعزام 405 نفر از خانواده کارکنان انتظامی استان به دوره تربیت و تعالی خانوادگی به مشهد مقدس، 124 نفر به عتبات عالیات و برگزاری کلاس های ویژه مهارت آموزی برای 150 نفر و 138 جلسه نهضت روشنگری با دعوت از اساتید برتر کشوری در طول 6 ماه سال جاری خبر داد.
وی گفت: مجموعه انتظامی استان به عنوان بخشی از جامعه می باشد که مسئول حفظ امنیت و آسایش مردم است، همچنین پلیس مردم را ولی نعمت خود می داند و بر این باور است که داشتن پلیس مقتدر و  خدمتگزار  سزاوار مردمی است که همواره در تمامی عرصه ها و در راستای حفظ تمامیت ارضی کشور، جانانه و جان برکف حضور دارند.

زکی خاطرنشان کرد: فرماندهی انتظامی استان با همت مضاعف و عملکردی جهادی و با مد نظر قرار دادن این ویژگی ها تلاش می کند، همواره به عنوان یک نیروی مورد اعتماد مردم، مکتبی، قانون مدار، مقتدر و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی شناخته شود.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان با اشاره به اینکه تشکیل عقیدتی سیاسی در نیروهای مسلح تدبیر و ابتکار امام خمینی (ره) بود؛ تصریح کرد: کارکنان عقیدتی سیاسی مسئولیت ارتقاء بنیه دینی و باورهای الهی و اعتقادی کارکنان را بر عهده دارد، همچنین ارتقای بینش سیاسی و بصیرت افزایی کارکنان از جمله وظایف عقیدتی سیاسی در انتظامی استان می باشد.

حجت الاسلام زکی در ادامه به برگزاری برنامه های هفته فراجا اشاره کرد و گفت: این هفته موقعيت مناسبي است كه بتوان با رفتار و سعه صدر موجب معرفي پليس نمونه، مقتدر و با اخلاق شد که اين امر در برقراری ارتباط صمیمانه بین پليس و مردم و تثبيت جايگاه اجتماعی پليس در جامعه تاثیر زیادی دارد.


رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار هفته فراجا در سال جاری با عنوان " پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس" اظهار کرد: هفته فراجا؛ فرصت مغتنمی برای به تصویر کشیدن و انعکاس مجاهدت های پیدا و پنهان نیروهای پلیس و همچنین افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس است.

ارسال نظرات