نماینده مردم ایلام گفت: استراتژی دشمن نشانه گرفتن نخبگان کشور از جمله اهالی هنر و رسانه است.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۴۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۹

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج ،سارا فلاحی در جمع کارکنان نیروی انتظامی استان ایلام، حمایت از پلیس در برابر فتنه‌های اخیر را وظیفه همگانی دانست و تاکید کرد: ما امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم.

وی با اشاره به اینکه امروز در یک جنگ شناختی و جنگ روایتی هستیم، افزود: میدان نبرد ذهن ماست و هر قدرتی که بخواهد اذهان را تسخیر کند می‌تواند پیروز شود و اگر ما نتوانیم جذاب ترین روایت‌ها را از مسائل کشورمان داشته باشیم جنگ را باخته‌ایم و چنانچه بهترین روایت را داشته باشیم با قدرت خوب رسانه‌ای پیروز خواهیم شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس یازدهم تصریح کرد: استراتژی دشمن علاوه بر پلیس، نشانه گرفتن نخبگان کشوراز جمله اهالی هنر و رسانه است تا بتواند بدون کمترین هزینه اهداف خود را به جامعه القاء کند.

وی خاطرنشان کرد: باید در حوزه هنر و رسانه قوی باشیم و از ظرفیت نخبگان حوزه هنر و رسانه بیشتر استفاده کنیم، ما می‌بینیم دشمن با استفاده از هشتک سازی و با استفاده از فضای سایبر و به راه انداختن جنگ روایتی و شناختی و وارونه جلوه دادن اتفاقات اخیر در یک جنگ روایتی بسیار قوی وارد شده و اینجاست که همه ما باید وارد میدان شویم تا بر جنگ شناختی دشمن پیروز شویم.

فلاحی گفت: دشمن اکنون با استفاده از جنگ شناختی و با هدف قرار دادن قومیت‌ها در صدد افکار تجزیه طلبانه در کشور عزیزمان است و باید در این زمینه قوی‌تر از گذشته عمل کنیم تا خدایی ناکرده در دام حربه‌های دشمن گرفتار نشویم.

وی، حمایت از نیروی انتظامی را وظیفه‌ای همگانی دانست و گفت: باید گفت برخی نهادها وظایف خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و تقصیرها و کم کاری‌ها را به نیروهای مسلح نسبت می‌دهند که این مورد به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی افزود: امروز نظام سلطه نیروی انتظامی را به عنوان مظهر ایجاد امنیت در جامعه نشانه گرفته است و با برنامه ریزی و ایجاد آشوب در کشور به دنبال براندازی نظام است که به لطف خداوند به این هدف شوم نخواهد رسید.

ارسال نظرات