شهید سید حمیدرضا هاشمی عمر با برکت خویش را را وقف حراست و پاسداری از امنیت مردم کرد

استاندار سیستان و بلوچستان با صدور پیامی ضمن محکوم کردن حوادث تروریستی اخیر در زاهدان، شهادت سردار سید حمید رضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۵۴
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، در پیام حسین مدرس خیابانی که نسخه‌ای از آن به خبرگزاری بسیج نمابر شده آمده است: بار دیگر دست خبیث جنایتکاران و مزدوران جریان نفاق وگروهک‌های تروریستی به خون جوانان این سرزمین آلوده شده و موجب شهادت جمعی از فرزندان غیور این سرزمین بویژه سردار رشید اسلام شهید سید حمیدرضا هاشمی شد که عمر با برکت خویش را را وقف حراست و پاسداری از امنیت مردم کرد.

وی بیان کرد: تلاش‌های بی وقفه آن شهید عالیقدر در عرصه‌ پاسداری و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین برای همیشه ماندگار و الهام بخش جوانان غیرتمند و مرزدار امروز و فردای استان سیستان و بلوچستان خواهد بود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این ضایعه اسفناک بار دگیر ضرورت هوشیاری همه مردم به توطئه‌ها و فتنه‌های تفرقه افکنانه و اختلاف برانگیز دشمنان ملت بزرگوار ایران بویژه در میان مردم فهیم و نستوه و آگاه منطقه سیستان و بلوچستان را مورد تاکید قرار داد و بر همگان آشکار شد که توسعه و امنیت ایران اسلامی بزرگترین نگرانی و دغدغه عوامل و مزدوران و بیگانگان است.

وی تصریح کرد: گروهک‌های تروریست وابسته به استکبار جهانی باید بدانند این‌گونه حرکات ذلیلانه نه تنها خللی بر عزم و اراده و نیت مجاهدانه برادران شیعه و اهل سنت وارد نمی کند، بلکه به حرمت خون های بی گناه ریخته شده شجره طیبه وحدت بین مسلمانان تقویت خواهد شد و هیچ‌گاه این اقدامات پست و سخیف نخواهد توانست غباری بر پیکره وحدت در استان وارد کند.

مدرس خیابانی افزود: اینجانب ضمن تسلیت به مردم شهید پرور استان سیستان و بلوچستان، خانواده مکرم و همرزمان این شهید والا مقام بویژه فرماندهی سرافراز قرارگاه قدس و فرماندهان سلحشور و نیروهای غیور و شجاع سپاه سلمان استان، از همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی استان می‌خواهم با تلاش و مجاهدت مجدانه اقدامات تروریستی گروهک های کوردل را در منطقه ریشه کن کنند.

به گزارش ایرنا مردم زاهدان ظهر روز هشتم مهرماه بعد از پایان نماز جمعه، شاهد حمله تروریست های مسلح و مزدوران جیش الظلم به چندین مقر انتظامی، نظامی و متعاقبا درگیری و تیراندازی کور آنان در معابر عمومی سطح شهر و تخریب اموال عمومی بودند.

روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که با شهادت علی بیک از بسیجیان طرح امنیت، تعداد شهدای حادثه تروریستی روز جمعه زاهدان به پنج تن رسید.

سعید برهان زهی ریگی از بسیجیان طرح امنیت اهل سنت، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی (سید علی موسوی)، محمد امین آب در شکر(نیروی خرید خدمت) و محمد امین عارف چهار نفر دیگری هستند که به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال نظرات