خبرهای داغ:
مدرس دانشگاه آزاد کرج گفت:

سواد رسانه ای، ضرورت جامعه امروز/ فضای مجازی بستر جنگ شناختی دشمن و جوانان در تیررس این هدفند

مدرس دانشگاه آزاد کرج با بیان اینکه دشمن در جنگ شناختی واقعیت ها را وارونه به نسل جوان منتقل می کند ،گفت: لازم است سواد رسانه مهمترین اولویت آحاد جامعه قرار گیرد زیرا جریان مهسا امینی ها جنگ سایبری دشمن را نشان داد و مهمترین سلاح مقابله به آن مجهز شدن به دانش رسانه ای است.
کد خبر: ۹۴۶۰۶۵۹
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج - از البرز؛ زهره مرتضایی مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دفاع مقدس منبعی الهام بخش برای آینده انقلاب و تمامی مسلمان جهان است.

وی ادامه داد: آرامش و امنیت امروز کشور مدیون خون شهدایی است که از خود گذشتند تا یک وجب از خاک میهن را از دست ندهند.
مرتضایی با بیان اینکه کوتاهی در تبیین ما را به جهاد تبیین رساند، افزود: بانوان نقش بی بدیلی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده بر عهده دارند.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کرج، اتصریح کرد: تربیت نسل آینده بر عهده مادران امروز است و آنها می توانند با انتقال فرهنگ و ارزش های انقلاب، نقش بسیار موثری در جهاد تببین ایفا کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسل جوان را در گام دوم انقلاب خطاب قرار دادند، افزود: باید روی این نسل سرمایه گذاری کرد و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب را به آنها منتقل کرد زیرا آنها در دوران دفاع مقدس حضور نداشتند و آینده سازان کشور نیز هستند.

مرتضایی با تاکید بر اینکه نسل نوجوان و جوان هدف جنگ شناختی دشمن هستند، ادامه داد: دشمن به قدرت نظامی کشور پی برده است و امروز از بستر فضای ولنگار مجازی برای تسخیر فکر و اعتقاد نسل جوان سوء استفاده کرده است.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی کرج، گفت: دشمن در جنگ شناختی واقعیت ها را وارونه به نسل جوان منتقل می کند و چون ما نتوانستیم با تبیین واقعیت های انقلاب را به آنها منتقل کنیم، از این خلاء استفاده می کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای مهمترین اولویت آحاد جامعه قرار گیرد زیرا جریان مهسا امینی ها جنگ سایبری دشمن را نشان داد و مهمترین سلاح مقابله به آن مجهز شدن به دانش رسانه ای است.
پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
ارسال نظرات