خبرهای داغ:
همدان-معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفت: با حضور ۴۰ گروه عملیاتی، مشکلات شبکه برق روستا‌های دورافتاده در شمالی‌ترین نقطه استان همدان برطرف شد.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۳۸
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا پیرپیران در حاشیه بازدید از عملیات جهادی اصلاح ۲۳ کیلومتر از شبکه برق شهرستان کبودراهنگ در راستای برق‌رسانی به ایستگاه شماره ۳ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان اظهار کرد: این مانور عملیاتی روی یکی از خطوط مهم تغذیه کننده استان همدان اجرا و با حضور ۴۰ گروه عملیاتی، مشکلات شبکه برق روستا‌های دورافتاده در شمالی‌ترین نقطه استان همدان برطرف شد.

وی با اشاره به هماهنگی گروه‌های عملیاتی در اجرای این مانور افزود: با انجام این عملیات بزرگ جهادی تعداد حوادث شبکه در روستا‌های بخش گل‌تپه از توابع شهرستان کبودراهنگ به شدت کاهش می‌یابد.

معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر تصریح کرد: در اینگونه مانور‌ها علاوه بر بحث‌های هماهنگی، گروه‌های عملیاتی در مواقع بحران هماهنگ عمل می‌کنند و همدلی نیرو‌ها افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: همدلی و همیاری بین همکاران توزیع نیروی برق استان همدان ستودنی است و در طول اجرای این مانور یک روزه، هماهنگی بین آن‌ها مشاهده شد و این اقدامات  از جنبه‌های مختلف جای قدردانی دارد.

* هدف از اجرای مانور‌های عملیاتی برق همدان اعمال حداقل خاموشی به مشترکین و خدمت‌رسانی مطلوب است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: در راستای افزایش سطح پایداری شبکه و تامین برق روستا‌های نقاط دور شهرستان کبودراهنگ و ایستگاه شماره ۳ پمپاژ طرح انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان، ۴۰ گروه عملیاتی از سطح استان  اصلاح ۲۳ کیلومتر شبکه برق را انجام می‌دهند.

علی سهرابی‌بیدار با اشاره به مزایای اجرای این عملیات گفت: در این عملیات علاوه بر اینکه بخشی از شبکه برق استان اصلاح و بازسازی می‌شود، همدلی و همراهی بین نیرو‌ها افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: با اجرای عملیات جهادی در زمانی کوتاه کار بزرگی انجام و که همین امر از اعمال خاموشی طولانی به مشترکین جلوگیری می‌کند که بسیار باارزش است و رضایت مردم را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه تداوم تأمین برق از مسئولیت‌های این شرکت است، گفت: هدف از اجرای این مانور‌ها برای بازسازی شبکه‌های برق اعمال حداقل خاموشی به مشترکین و خدمت‌رسانی مطلوب است.

وی عنوان کرد: این عملیات جهادی نمایشی از توان مدیریت بحران شرکت توزیع برق است که در زمان کوتاه می‌تواند نیرو‌ها را بسیج کرده و با برنامه‌ریزی دقیق نسبت به انجام امور محوله حتی در شرایط بحرانی اقدام کند.

* برق مورد نیاز پروژه آبرسانی به همدان به موقع تامین شد

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور نیز اظهار کرد:  با تلاش‌های شرکت توزیع نیروی برق، برق مورد نیاز ایستگاه‌های پمپاژ و الکتروپمپ‌های پروژه آبرسانی به همدان به موقع تامین شد.

مجید آقازاده افزود: کار‌های اجرایی این پروژه تکمیل شده است و الکتروپمپ‌ها نیاز به برق داشت که با اجرای این مانور برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ آخر نیز تامین شد.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان برای بهره‌برداری از این طرح تلاش زیادی کرد و با اصلاح شبکه به طول ۲۳ کیلومتر و احداث ۵ کیلومتر خط انتقال جدید برق مورد نیاز را در زمان مناسب تامین کرد، تصریح کرد: برق مورد نیاز ایستگاه پمپاژ سد آبشینه و جورقان نیز  تامین شد و مشکلی برای پمپاژ آب به شبکه آبرسانی همدان وجود ندارد.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب کشور ادامه داد: برق‌دار کردن ۳۳ حلقه چاه کشاورزی برای تامین آب آشامیدنی شهر همدان در مدت سه روز از دیگر اقدامات ارزشمند و جهادی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان است.

وی گفت: تامین برق خط اضطراری آبرسانی به همدان و اتصال چاه‌های کشاورزی به خط ینگیجه بسیار ارزشمند بود و شرکت توزیع نیروی برق بدون معطلی برق مورد نیاز را تامین کرد.

آقازاده افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان نیز برق مورد نیاز ایستگاه شماره یک و ۲ پروژه آبرسانی به همدان را تامین کرد که جای قدردانی دارد.

* اقدامات شرکت توزیع برق برای تسریع در اجرای پروژه آبرسانی به همدان ارزشمند است

محمد ضروری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان همدان نیز اظهار کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تلاش شبانه روزی اقدامات ارزشمندی را برای برق‌رسانی هرچه سریع‌تر به ایستگاه‌های پمپاژ خط انتقال پروژه آبرسانی به همدان انجام داده است که از مجموعه این شرکت قدردانی می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان نیز در حاشیه این مانور گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته شرایط تامین آب آشامیدنی شهر همدان پایدارتر شده است.

فرهاد بختیاری‌فر اظهار کرد: اتحاد دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت نیرو در استان همدان مثال زدنی است و امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به همدان کام مردم این شهر شیرین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات