خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان خبر داد؛
همدان-براتی گفت: بیش از ۲۰ گروه جهادی در زمینه آب رسانی همراه با تانکر‌ها و همچنین توزیع آب معدنی در مناطق مختلف همدان فعال هستند.
کد خبر: ۹۴۶۰۷۶۲
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵

امیر براتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بحث کم آبی و مشکلات شهروندان در زمینه تأمین آب شرب اظهار کرد: همواره مردم عزیز همدان با صبر و سعه صدر یاور مسئولان بودند و نقشه‌های شوم معاندان را خنثی کرده‌اند.

وی افزود: بیش از ۲۰ گروه جهادی در زمینه آبرسانی همراه با تانکر‌ها و همچنین توزیع آب معدنی در مناطق مختلف همدان فعال هستند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه همدان در راستای بررسی موانع و رفع مشکلات احتمالی خط لوله‌های انتقال آب، از ۳۰ چاه در روستا‌های امزاجرد، یکن آباد، انصار الامام، بهرام آباد، دهپیاز و ... طی چند مرحله بازدید انجام شده است.

وی در ادامه به فعالیت‌های گروه‌های جهادی اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به خانواده‌های کم برخوردار و با هدف تقویت روحیه خودباوری و خدمت رسانی به محرومان، ۲۰ خانه محرومین بازسازی یا نوسازی شده است.

براتی در پایان ضمن تبریک به مناسبت بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید گفت: ۳۰ مدرسه در شهر همدان مرمت، بهسازی و رنگ‌آمیزی شده که در مجموع به ۲۰ هزار دانش‌آموز خدمت‌رسانی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات