خبرهای داغ:
دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان خبر داد

ارسال ۳۶۴ اثر به دبیرخانه جشنواره هنری فانوس

همدان- دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان با بیان اینکه ۱۳۶ هنرمند در این جشنواره شرکت کردند، گفت: در مجموع ۳۶۴ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند.
کد خبر: ۹۴۶۰۸۰۳
|
۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا ینگجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ششمین جشنواره هنری فانوس با موضوعات دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان وطن در ۲۲ رشته هنری و در پنج بخش اصلی و یک بخش ویژه استانی با محوریت زندگی و سیره سرلشگر شهید حاج حسین همدانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۳۶ هنرمند در بخش‌های مختلف ششمین جشنواره هنری فانوس شرکت کرده‌اند، افزود: از این تعداد ۵۰ نفر خانم و ۸۶ نفر آقا هستند که در مجموع ۳۶۴ اثر  به دبیرخانه جشنواره ارسال کرده‌اند و این تعداد نسبت به دوره قبل جشنواره رشد خوبی داشته است.

دبیر ششمین جشنواره هنری فانوس در استان همدان به تشریح تعداد آثار دریافتی برای بخش ویژه استانی با عنوان شهید همدانی پرداخت و گفت: ۲۱ اثر در این بخش نیز به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، انتخاب و در حال بررسی و داوری است، تصریح کرد: اختتامیه جشنواره در ۱۹ مهرماه برگزار می‌شود و ضمن تجلیل از هنرمندان برگزیده، آثار برتر هر بخش به جشنواره ملی فانوس که  آبان ماه سال جاری به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود، ارسال خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات