مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبرداد:

اجرای طرح پویش مایحتاج کودکان‌ نیازمند در 850 مدرسه استان زنجان

زنجان _ مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از رویداد ملی و معنوی جشن عاطفه ها با عنوان" پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت" همزمان با سراسر کشور خبر داد و گفت :این رویداد از ۱۵ مرداد ماه آغاز و مرحله دوم این رویداد با همکاری آموزش و پرورش در ۸۵۰ مدرسه سطح استان انجام می شود .
کد خبر: ۹۴۶۰۹۰۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ روح الله صالحی اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت با اولویت ارائه خدمات فکری، فرهنگی و تحصیلی به جامعه هدف به ویژه به دانش آموزان و دانشجویان عزیز تحت حمایت از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد استان است که با این رویکرد تعداد ۳۹ نفر از دانش آموزان مستعد تحت حمایت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ قبول مجوز ورود به دانشگاه‌های معتبر را کسب کرده اند.


اجرای طرح پویش مایحتاج کودکان‌ نیازمند در 850 مدرسه استان زنجان

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد توانمندسازی مددجویان عزیز تحت حمایت به ویژه دانش آموزان و دانشجویان در مباحث فکری، فرهنگی و تحصیلی است.




صالحی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری در مباحث علمی، فکری و توانمندی‌های دانشی عزیزان تحت حمایت هزینه نبوده بلکه یک سرمایه‌گذاری سودآور محسوب می‌شود که ثمرات این سود در آینده عاید خانواده و کشور خواهد شد.




وی با اشاره به اینکه رفع موانع تحصیلی و فراهم نودن زمینه وبستر مناسب برای ادامه تحصیل، تقویت توانمندی علمی و دانشی برای استقلال اقتصادی خانواده‌ها از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است، ادامه داد: براساس آمار‌های موجود ۳۹ نفر از دانش آموزان مستعد تحت حمایت در رشته‌های پزشکی، پیراپزشکی، دامپزشکی، مهندسی، حقوق، دانشگاه فرهنگیان و سایر رشته‌های پرطرفدار علوم انسانی در دانشگاه‌های معتبر کشور قبول شدند.




مدیرکل کمیته امداد استان افزود: در حال حاضر ۷۲۰۰ دانش آموز مستعد از خدمات فکری، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند و تقویت بنیه علمی این عزیزان از طریق ارائه مشاوره و هدایت تحصیلی و بهره مندی از کلاس‌های تقویتی، تست زنی و آمادگی کنکور برای دانش آموزان پایه سوم دبیرستان بخشی از آن است.




مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با یادآوری اینکه از ابتدای اجرای جشن عاطفه‌ها ۶ هزار بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شده است، تصریح کرد: این مراسم ملی و معنوی با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند مستعد در تامین بخشی از مایحتاج تحصیلی تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد.




وی افزود: رویداد ملی ومعنوی جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج فرهنگ خیر و احسان و جمع آوری کمک‌های مردمی برای تهیه بخشی از ملزومات تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت با عنوان" پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان عزیز تحت حمایت" همزمان با سراسر کشور از ۱۵ مرداد ماه آغاز مرحله دوم این رویداد با همکاری آموزش و پرورش در ۸۵۰ مدرسه سطح استان انجام می‌شود.




وی با قدردانی از همراهی مناسب خیران نیک اندیش تصریح کرد: دانش آموزان، دانشجویان جامعه فرهنگی و آحاد مردم ولایی استان از طریق غیر حضوری و با شماره گیری کد دستوری# ۱ * ۰۲۴* *۸۸۷۷ ویا از طریق سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir ویا از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان و دفاتر ۱۴ گانه این نهاد کمک‌های خود را به دانش آموزان نیازمند اهدا کنند.

ارسال نظرات