به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان به همت حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان تعداد هزار بسته معیشتی و تحصیلی بین نیازمندان شهرستان فلاورجان توزیع گردید.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۵۴
|
۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اصفهان به همت حوزه مقاومت  بسیج کارگران و کارخانجات شهرستان فلاورجان تعداد هزار بسته معیشتی و تحصیلی بین نیازمندان شهرستان فلاورجان توزیع گردید.

سروان پاسدار جواد کاظم زاده فرمانده حوزه بسیج کارگران و کارخانجات ضمن قدردانی از پایگاه های کارگری شهرستان گفت: نظر به شروع سال تحصیلی جدید و آغاز هفته دفاع مقدس و در آستانه دومین یادواره شهدای کارگری شهرستان  و ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار مردم اصفهان با کمک خیرین، کارخانجات شهرستان تعداد هزار بسته تحصیلی  معیشتی فراهم و بین نیازمندان توزیع گردید.

کاظم زاده گفت:الحمدلله از اول امسال و با پیگیری های انجام شده بیش از ۳۲۰۰ بسته معیشتی توسط  بخش صنعت و تولید شهرستان تهیه و توزیع گردیده که این نشان از پویایی بسیج در این قشر بزرگ را دارد. 

فرمانده حوزه بسیج کارگران وکارخانجات افزود: کارخانجات  شهرستان با همدلی و همکاری هم ان شالله در آبان ماه امسال اقدام به برگزاری دومین یادواره شهدای کارگری در سطح ملی خواهند نمود تا روحیه جهاد و شهادت بیش از گذشته در سطح جامعه کار و تولید گسترش یابد.

 

ارسال نظرات