معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان:

اجازه داده نخواهد شد که دشمن با ایجاد اغتشاش به اسم دانشجو نظم دانشگاه‌ها را برهم بزند

زنجان_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت:اجازه داده نخواهد شد که دشمن با ایجاد اغتشاش به اسم دانشجو نظم دانشگاه‌ها را برهم بزند.
کد خبر: ۹۴۶۰۹۹۴
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ابوالفضل رفیعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن به دلیل مشاهده  پیشرفت و اقتدار کشور عزیزمان، در صدد است تا با  ایجاد اغتشاش در بین اقشار و محیط های مختلف  به ویژه دانشگاه ها و ارتباط دادن آنها به یکدیگر، به زعم خود، بحران دائمی علیه نظام  و انقلاب ایجاد کند، افزود: در چنین شرایطی  است که  دانشجویان  و اساتید محترم باید با  هوشیاری عمل کنند.

 

اجازه داده نخواهد شد که دشمن با ایجاد اغتشاش به اسم دانشجو نظم دانشگاه‌ها را برهم بزند

وی  حساسیت دانشجویان عزیز نسبت به  موضوعات مختلف جامعه را بدیهی عنوان  و تاکید کرد: اتفاقا جای  طرح مسائل مهم کشور در دانشگاه ها و محیط نخبگی  است لیکن روش آن متفاوت است و باید نسبت به بازی در زمین دشمن در شرایط کنونی، هوشیار بود.

 

این مسئوول، تجمعات اعتراضی محدود برخی دانشگاه ها همزمان با اولین روز بازگشایی دانشگاه‌ها را ناشی از تحریکات بیرونی  عنوان و تصریح کرد: این تجمعات تحت تأثیر بازنشر فراخوان هایی  اغلب با منشاء خارج از دانشگاه ها  و با تکیه بر اخبار عمدتا دروغ است.

 

وی با بیان اینکه کلاس‌های درس برقرار است و این تجمعات  صرفا در داخل دانشگاه محدود خواهد بود گفت: اگرچه تعدادی از بیرون دانشگاه به قصد  ایجاد شیطنت‌  درصدد ورود به دانشگاهها هستند.

 

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار زنجان،  به اغتشاشات  روزهای منتهی به پایان  شهریور در استان هم  اشاره کرد و افزود: اغتشاشات اخیر طی 2 روز  29 و 30 شهریور در مرکز استان  و یک روز هم در 2 شهر دیگر  بود و دستگاه‌های ذیربط اغلب لیدرها و عوامل اصلی و محرک اغتشاشات را شناسایی و دستگیر کرده اند.

 

رفیعی با بیان اینکه برخی از دستگیرشدگان در زنجان و ابهر، غیربومی بوده و با هدف ایجاد اغتشاش به استان آمده بودند گفت:  این موضوع تازگی نداشت و  در اغتشاشات گذشته نیز بوده است.

 

وی اظهارداشت:  خوشبختانه به خاطر جلوگیری سریع از ادامه اغتشاشات در استان میزان تخریب ها زیاد نبود ولی گزارشهایی هم  از آسیب به تعدادی آمبولانس، آتش‌سوزی و تخریب ۲ خودرو  و آسیب به  تعدادی موتورسیکلت و اموال شهرداری بود.

 

رفیعی تصریح کرد: در حال حاضر آرامش در استان حاکم است که بخش قابل توجهی از آن به خاطر وجود مردم متدین و بصیر و پای کار است به نحوی که مردم  همیشه در صحنه زنجان، با مشاهده  دست دشمن و توهین به مقدسات و ارزشهای دینی و ملی، برای دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب و نگرانی از ایجاد هرج و مرج، با شرکت در راهپیمایی خودجوش،  پای کار آمدند.

 

این مسئوول به دیدار استاندار زنجان با افراد دستگیر شده، در زندان  هم اشاره کرد و افزود: دشمنان با سوء استفاده از احساسات و عواطف  جوانان و نوجوانان و با عملیات روانی گسترده و ایجاد یاس و ناامیدی نسبت به آینده،  آنها را در راستای اغراض خود تحریک می کنند.

 

رفیعی تاکید کرد:  خانواده‌ها در چنین شرایطی باید مراقب  فرزندان خود باشند تا در راستای طرح و نقشه دشمنان حرکت نکنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار