خبرهای داغ:
استاندار همدان:

ما با تمام توان خود از عملکرد فراجا دفاع می‌کنیم

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه ما با تمام توان خود از عملکرد فراجا دفاع می‌کنیم، گفت: در حوادث اخیر برخورد پلیس با فریب خوردگان در فضای مجازی در چارچوب قوانین بود.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۲۸
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در جلسه تجلیل از فرماندهان انتظامی فراجا همدان، ضمن تبریک امامت حضرت مهدی(عج) و گرامیداشت هفته فراجا، اظهار کرد: اعتمادی که مردم به نیروی انتظامی دارند زبانزد است.

وی با بیان اینکه حمایت رهبر معظم انقلاب از فراجا، شاخصه‌ای برای ارزیابی عملکرد نیروی انتظامی است، افزود: دشمن در صدد است با نشر اکاذیب و فضاسازی مسموم، اعتماد مردم نسبت به پلیس را سلب کند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه وظایف زیادی برعهده نیروی انتظامی گذاشته شده است، گفت: از ۲۵ وظیفه این مجموعه؛ استقرار نظم، امنیت و تامین آسایش مردم از اهمیت خاصی برخوردار هستند و جزء مهم‌ترین کارکرد نیروی انتظامی به شمار می‌رود.

وی ابراز کرد: مبارزه با هرگونه خرابکاری، جلوگیری از تجمعات غیرقانونی که با تحریک رسانه‌های بیگانه انجام می‌شود با همکاری شورای تامین از برکات همکاری نیروی انتظامی با سایر نیروهای امنیتی در استان است و مردم به این مجموعه بسیار اعتماد دارند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه ما با تمام توان خود از عملکرد فراجا دفاع می‌کنیم، عنوان کرد: در حوادث اخیر برخورد پلیس با فریب خوردگان در فضای مجازی در چارچوب قوانین بود، هرچند بسیاری از دستگیرشدگان متوجه خطای خود شدند و پس از اظهار پشیمانی پرونده‌ای برای آنها تشکیل نشد.‌

وی خاطرنشان کرد: در موضوع آب، حضور ماموران فراجا را بر سر چاه‌های آب که حفر شد و برای تامین آب شرب مردم که همواره مورد سوء استفاده دشمن بود، قابل تقدیر است.

استاندار همدان با اشاره به اربعین حسینی افزود: ۷۰ درصد از زائرین سفر به کربلا از همدان عبور کردند که ماموران نیروی انتظامی به خوبی در تامین امنیت جاده‌ای به وظایف خود عمل کردند.

* مجموعه پرتلاش فراجا همواره به دنبال افزایش امنیت جامعه است

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان نیز در ادامه ضمن تبریک هفته فراجا به همکاران خود، اظهار کرد: امسال پلیس ماموریت‌های متعددی داشت که به خوبی عمل کرد.

سردار سلمان امیری با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ موکب در استان داشتیم که امنیت آنها برعهده ما بود، گفت: مجموعه پرتلاش فراجا همواره به دنبال این هستند که امنیت جامعه را بالا ببرند.

وی ابراز کرد: در حوادث اخیر فراجا مظلوم واقع شد و توانستیم با همکاری سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی با کمترین خسارت، امنیت را برقرار کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان همدان خاطرنشان کرد: در بحث سرقت منازل، نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد کاهش داشتیم و سرقت خودرو ۹ درصد افزایش یافته است و مجموعه سرقت‌های مهم نسبت به سال گذشته مساوی است.

در پایان این مراسم از فرماندهان نیروی انتطامی استان همدان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات