خبرهای داغ:
استاندار همدان:

سردار همدانی در همه دوران‌ها منشأ اثر و خدمت بود/ شهید همدانی پرورش یافته مکتب سیدالشهداء بود

همدان- استاندار همدان با تشریح نقش سرلشکر همدانی در برهه‌های مختلف انقلاب گفت: ایشان همواره منشأ اثر و خدمت بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۱۰۷۱
|
۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهادت سرلشکر حاج حسین همدانی که بر سر مزار این شهید والامقام برگزار شد، به تبیین ابعاد شخصیتی ایشان پرداخت و عنوان کرد: این فرمانده والامقام و بسیار دوست داشتنی که به معنای واقعی حبیب دلها و فرمانده دلاور، متواضع، خاضع و خاکی بود بر دلها فرماندهی می‌کرد و با تک تک رزمندگان و مردم دیگر استان‌ها خاطرات بسیار زیادی با ایشان دارند که این خاطرات فراموش نشدنی است.

وی با تشریح نقش سرلشکر همدانی در برهه‌های مختلف انقلاب با تاکید بر اینکه ایشان همواره منشأ اثر و خدمت بوده است، گفت: ایشان در طول ۴۰ سال خدمت همواره دغدغه و نگرانی مردم به خصوص مسلمانان را در اقصی نقاط جهان داشت و در همین مسیر هم به شهادت رسید.

استاندار همدان با تاکید بر لزوم معرفی شهید همدانی به عنوان الگو در جامعه، ایشان را پرورش یافته مکتب سیدالشهداء دانست و بیان کرد: شهید همدانی و همه شهدای ما با الگو و اسوه قرار دادن اباعبدالله(ع) در برابر تمام توطئه‌هایی که دشمنان نسبت به کشور داشتند و قصدشان این بود که ما را مورد تاخت و تاز قرار دهند با تمام توان ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه هزاران هزار شهید با پایمردی، ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت و فداکاری در راه استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور و برای حفظ آسایش و آرامش مردم جان خود را فدا کردند، گفت: این شهدا بهترین نمونه و الگوی ایثار و از خودگذشتگی هستند که باید در جامعه معرفی شوند.

قاسمی فرزاد عنوان کرد: قبل از دفاع مقدس ایثار و از خودگذشتگی تنها در قصه‌ها و افسانه‌ها پیدا می‌شد اما بعد از دفاع مقدس شهدای ما آن را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار