به همت پایگاه کوثرحوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه دره شهر یادواره شهدای پایگاهی(شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره ) به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۱۳۵
|
۱۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،به همت پایگاه کوثرحوزه فاطمه الزهرا سپاه ناحیه دره شهر یادواره شهدای پایگاهی(شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره ) به مناسبت هفته دفاع مقدس وهفته نیروی انتظامی برگزار شد.

سرهنگ رحمانی فرمانده سپاه ناحیه دره شهر با اشاره به افتخارات وجان فشانی وازخودگدشتگی شهدا بخصوص شهدای امنیت گفت : امروز گرد هم آمده ایم که یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم، شهدایی که با نثار جان خود امنیت و آرامش را برای ما به جای گذاشته اند.

وی افزود : هر ملتی و هر کشوری برای خودش تاریخ و افتخاراتی دارد که آن داشته هارا به رخ دیگران میکشد، نظام جمهوری اسلامی از زمان انقلاب به بعد یکی از ماندگارترین و افتخار آورترین دوران را، دوران دفاع مقدس می باشد، تا زمانی که یک وجب از خاکمان را از دست ندادیم تنها دوران دفاع مقدس بود و این مهم حاصل نشد مگر بر پایه اعتقاد و همت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس.

وی اظهار داشت: شهدای ما خود تاریخ اند که باید تفسیر شوند شهدایی چون شهید حمید زینی وند وشهید روح اله باسره و... این شهدا باید به همه شناسانده شوند و ما به این شخصیت ها مدیون هستیم.

در این برنامه رئیس اداره ثبت اسناد ،رئیس اداره بهزیستی ،رئیس پلیس  نیروی انتظامی شهرستان ،رئیس کلانتری  ،وامام جماعت مسجد جامع و هم چنین رئیس اداره روستایی وعشایری شهرستان وسایر افراد ادارات وعموم‌مردم دربرنامه یادواره شرکت کردند.

ارسال نظرات