خبرهای داغ:
سعیدی:

عشایر جزء وفادارترین اقشار به انقلاب هستند/عشایر عرصه را بر حضور گروهک ها تنگ می کنند

مسئول بسیج عشایری کشور با بیان اینکه عشایر جزء وفادارترین اقشار به انقلاب هستند، گفت: عشایر با حضور خود در دوردست ترین مناطق که هیچ پاسگاه امنیتی و انتظامی وجود ندارد ، امنیت را برقرار می کنند و عرصه را بر حضور گروهک ها تنگ می کنند.
کد خبر: ۹۴۶۱۲۲۹
|
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

همایش تجلیل از دامداران نمونه عشایر استان هرمزگان
به گزارش خبرنگار سازمان بسیج عشایری استان هرمزگان؛ احمد سعیدی مسئول سازمان بسیج عشایری کشور در همایش تجلیل از دامداران نمونه استان هرمزگان گفت: پانزدهم مهر در تقویم ملی کشور به عنوان روز ملی روستا و عشایر نامگذاری شده و به این بهانه و به منظور تبیین نقش عشایر در تامین پایدار مردمی و همچنین امنیت غذایی این همایش برگزار شده است.

سعیدی ضمن تبریک روز ملی عشایر و روستا به آحاد روستائیان و عشایر افزود: عشایر جزء وفادارترین اقشار به انقلاب هستند و این وفاداری را با تقدیم بیش از یازده هزار شهید به اثبات رسانده اند.

وی با اشاره به نقش عشایر در تامین امنیت پایدار مردمی در مرزها گفت: عشایر با حضور خود در دوردست ترین مناطق که هیچ پاسگاه امنیتی و انتظامی وجود ندارد ، امنیت را برقرار می کنند و عرصه را بر حضور گروهک ها تنگ می کنند.

مسئول سازمان بسیج عشایری با اشاره به نقش عشایر در اقتصاد مقاومتی گفت: جامعه عشایر قشری مولد و کم هزینه است و با توجه به جنگ امروز دشمن که همان جنگ اقتصادی است، نقش ویژه ای در تامین امنیت غذایی کشور دارند.

سعیدی در ادامه با اشاره به برخی از مهم ترین مشکلات عشایر گفت: جامعه عشایر دارای برخی مشکلات اساسی در حوزه زیرساخت است که باید با تعامل و هماهنگی دستگاههای متولی این مشکلات مرتفع گردد، هدف این جلسه هم همین است و دستگاههای متولی نیز حضور دارند تا مشکلات عشایر را که نمایندگان آنان مطرح می کنند بشنوند و برای آن تصمیم گیری نمایند.

سعیدی افزود : در این همایش ها میز خدمت رسانی به عشایر تشکیل می شود و تصمیمات مورد پیگیری قرار می گیرد تا انشاالله موانع و مشکلات شناسایی شده در حد امکان مرتفع گردد و عشایر بتوانند در راستای ایفای نقش های خود در جامعه با قدرت بیشتری حرکت نمایند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات