خبرهای داغ:
به مناسبت هفته فراجا انجام شد:

شرکت پایوران گردان۱۱۴ امام حسین (علیه السلام) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح به مناسبت هفته ی فراجا

به مناسبت هفته فراجا و به منظور ارتقای همدلی و همکاری و حفظ وحدت پایوران گردان۱۱۴ امام حسین (علیه السلام) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به میزبانی فراجا در شهر دهاقان برگزار گردید، شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۴۶۱۳۴۸
|
۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین(علیه السلام) ، به مناسبت هفته فراجا و به منظور ارتقای همدلی و همکاری و حفظ وحدت پایوران گردان۱۱۴ امام حسین (علیه السلام) در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به میزبانی فراجا در شهر دهاقان برگزار گردید، شرکت نمودند.

فرمانده انتظامي شهر دهاقان ضمن خوش آمدگویی در باره هفته وحدت گفت: بدون تردید، پیروزی انقلاب اسلامیمان را مدیون وحدت ملت مسلمان ایران هستیم و به ثمر رسیدن خون شهیدان نهضت را در سایه یکپارچگی ملت ایران بر محور ولایت فقیه و رهبری امام بزرگوارمان میدانیم،که ما را در سایه اسلام و بر پایه ایمان، جمع کرد و هدایت نمود.

این فرمانده ادامه داد:هر ساله به منظور گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عزیز امنیت و پاسداشت فداکاریهای نیروهای خدوم و غیور فراجا، صبحگاه مشترکی بین نیروهای انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج، گردان۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) و آمادگاه شهید محمد منتظری برگزار می‌گردد.

وی افزود: دشمنان رذل و پست جمهوری اسلامی ایران، خوابهای کوته فکرانه می‌ بینند و نقشه های پلیدی می کشند، اما بدانند نیروهای مسلح ایران تا آخرین قطره ی خونشان، پای این نظام وانقلاب و مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) خواهند ماند.

گفتنی است که در ادامه برنامه،حجت‌الاسلام والمسلمین حاج اقا رضوانی امام جمعه شهرستان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه برنامه با اهدای گل به نیروهای خدوم فراجا توسط پاسداران انقلاب اسلامی پایان یافت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها