خبرهای داغ:
مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر:

خدمت به مردم خط قرمز ما است

همدان- مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر با تأکید بر ارتقای سلامت اداری در راستای خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم خط قرمز ما است که باید به آن توجه ویژه داشت.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۵۵
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، قربانی در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه  شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه امسال گذر از پیک تابستان به خوبی  صورت گرفت، گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین، باید اقدامات انجام شده در این خصوص به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی با بیان اینکه باید مردم‌داری، اخلاق‌مداری و پیگیری امورات مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم، افزود: پیامبر(ص)که در ایام ولادتشان هستیم برای کامل کردن مکارم اخلاق مبعوث شدند.

مدیرکل دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر با تأکید بر ارتقای سلامت اداری در راستای خدمت به مردم گفت: خدمت به مردم خط قرمز ما است که باید به آن توجه ویژه داشت.

وی با بیان اینکه هر یک از حروف «حراست» دارای معنایی است، گفت: حراست به معنای حریص نبودن به دنیا، راستگویی، اخلاق‌مداری، سِر نگهداری و تعامل‌گرایی است.

قربانی ادامه داد: این جایگاه برای کمک به سیستم طراحی شده که خدمت‌رسانی به مردم در اولویت آن است بنابراین باید اعتماد و همراهی دیگران را جلب کند.

وی با تأکید بر اهمیت مقوله مبارزه با فساد گفت: باید گلوگاه‌های فساد شناسایی و رفع شود.

* وظیفه ذاتی حراست و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مقابله با فساد است

حسینی معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت حراست در شرکت و امنیت اظهار کرد: دستگاه نظارتی پیش قراول مباحث سیاسی و... است.

وی با بیان اینکه وظیفه ذاتی حراست و دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی مقابله با فساد است، گفت: از ویژگی‌های چنین دستگاهی مردم‌داری و اخلاق‌مداری است که باید سرلوحه کار خود قرار دهد تا بتواند موفق عمل کند.

معاون حفاظت پرسنلی مرکز حراست وزارت نیرو عنوان کرد: لازمه اشرافیت در هر سازمانی بحث ارتباطات در آن سازمان است که اگر به خوبی برقرار شود، نمی‌توانیم اطلاعات درستی داشته باشیم.

دانش معاون حفاظت پرسنلی دفتر مرکزی حراست شرکت توانیر نیز در ادامه عنوان کرد: مهمترین چیزی که امنیت را ایجاد می‌کند مردم و خدمتگزاران مردم هستند.

وی با بیان اینکه امنیت مهمترین اولویت یک دستگاه است، گفت: امنیت زمانی پایدار است که خدمت صادقانه به مردم داشته باشیم بنابراین حراست یک دستگاه باید برای شناسایی افراد متخصص و کارآمد به مجموعه کمک کند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات سیدرضوان غمگین معراجی، محسن کرمی به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان معرفی شد.

خدمت به مردم خط قرمز ما است

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات