خبرهای داغ:

خزعلی: سرعت ما در ریشه کنی بی‌سوادی بسیار بالاست

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: سرعت ما در ریشه کنی بی‌سوادی به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۱۴
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۴
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان خبرگزاری بسیج- انسیه خزعلی با اشاره به اهمیت نقش سواد در جامعه کنونی گفت: نباید سواد در محدوده خواندن و نوشتن منحصر و محدود گردد، بلکه باید به نقش سواد در سبک زندگی هم توجه خاص و ویژه داشته باشیم. پدران و مادران باید با شرایطی که فرزندانشان روبرو هستند نیز آشنا شوند.
وی با اشاره به اعلام آمادگی معاونت امور زنان برای پیشگیری از بی سوادی و همچنین توجه به بازماندگان از تحصیل افزود: دوران کرونا باعث شد که تعدادی از دانش آموزان از علم آموزی در مدرسه باز بمانند و باید برای این گروه از جاماندگان از تحصیل تصمیم درست و به هنگام گرفته شود و از روش‌های مختلف می‌توان برای حل این موضوع استفاده کرد.
معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری به شرایط مطلوب کشور در امر سوادآموزی تأکید کرد و گفت: سرعت ما در ریشه کنی سواد به نسبت بسیاری از کشورها خصوصاً کشورهای همسایه بسیار بالا و سطح سواد در حد مطلوبی است و به زودی شاهد ریشه کنی بی سوادی در کشور خواهیم بود.
در پایان با حضور خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و عبدی، رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از کتاب‌های جدید التألیف ویژه زنان عشایر که در سازمان نهضت سوادآموزی تألیف و آماده شده بود، رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس
 
ارسال نظرات