خبرهای داغ:
به مناسبت هفته فراجا انجام شد:

حضور پایوران گردان ۱۰۲امام حسین (ع) در کلانتری شهر هرند و تجلیل از نیروهای انتظامی

به مناسبت هفته فراجا رزمندگان گردان ۱۰۲امام حسین (علیه السلام) به منظور پاسداشت زحمات نیروی انتظامی در کلانتری هرند حضور یافته و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری با نیروهای فراجا اعلام داشتند.
کد خبر: ۹۴۶۱۸۹۲
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر14امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت هفته فراجا رزمندگان گردان ۱۰۲امام حسین (علیه السلام) به منظور پاسداشت زحمات نیروی انتظامی در کلانتری هرند حضور یافته و ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی آمادگی خود را جهت تعامل و همکاری با نیروهای فراجا اعلام داشتند.

در این دیدار صمیمی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فراجا و فرمانده سابق کلانتری شهر هرند مرحوم سروان حسین عباسی  موفقیت روز افزون برای این نیروهای خدوم تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم و زعامت مقام عظمای ولایت را از درگاه احدیت آرزو نمودند.

فرمانده گردان ۱۰۲امام حسین (علیه السلام) گفت:مقام معظم رهبری در قسمتی از فرمایشات خود در مورد نیروی انتظامی فرمودند: ملت ایران مصمم است، با قدرت و عزم خود کشور را اداره و از نفوذ قدرتها جلوگیری کند و نیروی انتظامی نیز در این خصوص نقش خود را به خوبی ایفا کرده است،نیروی انتظامی باید با استفاده از تجارب دیگران و بهره گیری از ابتکارات داخلی و شناسایی صحیح وضعیت جامعه، برنامه ریزی علمی دقیقی انجام دهد و باجدیت و تلاش مستمر در جهت ارتقای بیش از پیش و حل مشکلات گام بردارد.

این فرمانده در ادامه افزود:امنیت جامعه همواره مرهون تلاش مردانی گمنام و بی ادعا است که با حضور در صحنه در برابر فتنه ها ، بی نظمی ، مقابله با شرارت ، مبارزه با قاچاق و دهها ماموریت دیگر با بذل جان و آبرویشان سلامت و امنیت را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار