خبرهای داغ:
فرماندار بهار:

ایستادگی و بردباری فراجا در اتفاقات اخیر آشکارتر شد

همدان-فرماندار بهار گفت: در رویدادهای اخیر چند نکته بیش از پیش نمایان‌تر شد یکی پایداری و ایستادگی نیروهای انتظامی بر موضع خود و همچنین صبر و بردباری این قشر که در ایام اخیر عیان‌تر شد.
کد خبر: ۹۴۶۱۹۷۰
|
۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، روح اله نباتی در دیدار با فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهار دیدار با اشاره به آیه ۱۱۱ سوره مبارکه توبه «خداوند مومنین را با جان و مالشان امتحان کرده و صالحان را به بهشت وعده می‌دهد، ضمن تبریک هفته فراجا اظهار کرد: هفته نیروی انتظامی امسال، بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بود، در رویدادهای اخیر چند نکته بیش از پیش نمایان‌تر شد که یکی را می‌توان پایداری و ایستادگی نیروهای انتظامی بر موضع خود نام برد و همچنین صبر و بردباری این قشر نیز از نکات دیگری است که در ایام اخیر عیان‌تر شد.

وی بیان کرد: فراجا به علت اینکه مردم در اتفاقات اخیر دچار مشکل نشوند و به کسی آسیبی نرسد، از جان و آرامش خود گذشتند و خطر را به خاطر مردم تحمل کردند و این موضوع مظلومیت این نظام را نشان می‌دهد.

فرماندار بهار گریزی به اعتراضات رخ داده در کشورهای بیگانه زد و تاکید کرد: به مردم دنیا ثابت شد که مدعیان حقوق بشر چگونه با مردم در اغتشاشات کشورشان برخورد می‌کنند، با کوچک‌ترین بهانه‌ای شدیدترین برخوردها را با مردم کشورشان انجام می‌دهند اما در مقابل، در اتفاقات اخیر مشاهده کردیم که فراجا چگونه کرامت مردم را حفظ می‌کند.

وی بیان کرد: دشمنان انقلاب و این نظام، هیچ اتفاق نظر و هیچ برنامه‌ای برای تعامل با مردم ندارند در بین مردم مقبولیتی نداشته و نخواهند داشت و اتفاقات اخیر به ما یادآور شد که باید برای جوانان و نوجوانان برنامه‌های بیشتری داشته باشیم.

نباتی عنوان کرد: اتفاقات اخیر قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان داد که چگونه محکم و با ثلابت ایستاده است.

وی در پایان این دیدار، ضمن آرزوی صحت و سلامتی و شهادت در مسیر الهی از فرماندهان نیروی انتظامی شهرستان بهار تقدیر و تجلیل به عمل آورده و ثبات قدم را برای آنان از ایزد منان خواستار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات