مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان:

وظیفه حراست صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، سلامت اداری و حقوق مردم است

همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: حراست جایگاه بسیار حساسی است که وظیفه آن صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، سلامت اداری و حقوق مردم است.
کد خبر: ۹۴۶۱۷۵۴
|
۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علی سهرابی بیدار در آیین تکریم و معارفه مدیر دفتر حراست و امور محرمانه  شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته وحدت اظهار کرد: استان همدان دارای ۸۰۰ هزار مشترک برق است که با ۱۹ هزار کیلومتر شبکه و ۱۸ هزار دستگاه ترانسفورماتور به مشترکین خود خدمت‌رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه تمام همت همکاران خدوم ما در راستای تأمین رضایت مردم است، گفت: امسال با اهتمام وزارت نیرو، توانیر و تلاش همه همکاران اقدامات خوبی در حوزه تأمین و تداوم برق صورت گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان افزود: برنامه‌ریزی‌های مدیریت بار به صورت دقیق هماهنگ و اجرایی شد و همین امر باعث شد ما در مراکز جمعیتی تداوم برق را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امسال را با عنوان سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده‌اند، گفت: تمام تلاش ما در پیک بار این بود که در راستای تحقق این امر قدم برداریم و در حوزه تولید و صنعت مشکلی در زمینه تأمین برق وجود نداشته باشد.

سهرابی‌بیدار با بیان اینکه مسئولیت امانتی در دست ما است، ضمن تقدیر از خدمات آقای معراجی در دوران تصدی گفت: حراست جایگاه بسیار حساسی است که وظیفه آن صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، سلامت اداری و حقوق مردم است.

مدیر سابق دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده این دفتر پرداخت و گفت: با توجه به اقدامات اجرایی، این دفتر در بحث سلامت اداری در جشنواره شهیدرجایی رتبه برتر را کسب کرد.

سیدرضوان غمگین معراجی افزود: شرکت توزیع برق همدان از شرکت‌های پیش‌رو در راه‌اندازی گشت‌های تلفیقی با نیروی انتظامی بود.

محسن کرمی مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان همدان نیز در ادامه افزود: امید است اهداف و برنامه‌های محوله وزارت نیرو و توانیر را به بهترین شکل انجام دهیم و با کمک همکاران بهترین شرایط را برای شرکت فراهم آوریم.

* باید در راستای جهاد تبیین خدمات نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم

محمودی مدیر حراست کل استان همدان نیز در این مراسم با اشاره به اغتشاشات اخیر اظهار کرد: این اغتشاشات همایش اربعین و هفته دفاع مقدس را تحت الشعاع قرار داد و این اعتراضات بخشی ناشی از مشکلات معیشتی مردم و بخشی نیز ناشی از تلاش دشمنان در فضای مجازی و تأثیرپذیری جوانان در این حوزه و تلاش سرویس‌های اطلاعاتی بود.

وی با بیان اینکه ما خدمتگزار مردم هستیم و باید به خوبی وظیفه خود را انجام دهیم تا رضایت مردم را داشته باشیم، گفت: دشمن به شدت دشمنی می‌کند و تلاشش بر این است که ایران پیشرفت نکند.

مدیر حراست کل استان همدان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد تبیین گفت: باید خدمات نظام را به مردم اطلاع‌رسانی کنیم؛ مسئولیت زمانی خوب است که به مردم خدمت کنیم و گرهی از مشکلات آنان باز کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار