در آستان امامزاده سید معصوم(ع) انجام شد؛

خاطره‌گویی فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) از شهید زاهدلویی

فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) گفت: شهید زاهدلویی روز مادر یک جعبه شیرینی خرید، من فکر کردم برای مادرش خریده است وقتی به کوچه‌شان رسیدیم به خانه‌ای رفت خانم مسنی در را باز کرد و جعبه شیرینی را به او داد.
کد خبر: ۹۴۶۲۰۵۴
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، مراسم یادبود طلبه بسیجی شهید امنیت مهدی زاهدلویی با حضور خانواده معظم این شهید، نماینده ولی فقیه در ناحیه شهرستان قم، فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) و بسیجیان حوزه کوثر و اهالی منطقه نیروگاه در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) برگزار شد.

در ابتدای این یادبود، محمود محمود آبادی فرمانده حوزه ۱۵ امامزاده سیدمعصوم(ع) با بیان خاطرات و زندگینامه شهید زاهدلویی در سه بعد فردی، تشکیلاتی_سازمانی و خانوادگی ابراز داشت: شهید زاهدلویی در 30 دی ماه ۱۳۸۰ در بخش ماه نشان زنجان به دنیا آمد و سپس در منطقه نیروگاه قم ساکن شد.

محمود محمود آبادی ادامه داد: در بحث سازمانی شهید مهدی زاهدلویی پیشگام در انجام ماموریت های محوله بود در برگزاری یادواره‌ها، در طرح شهید سلیمانی و مقابله با کرونا، در خدمت رسانی در قرارگاه اربعین و در حوزه امربه معروف و نهی از منکر در خط مقدم بود و علاوه بر خادمی امامزاده سید معصوم(ع)، به تازگی در حوزه علمیه قم نیز طلبه شده بود.

فرمانده حوزه ۱۵ امامزاده سید معصوم(ع) طی خاطراتی از دوستان شهید امنیت اظهار کرد: شهید زاهدلویی به کمک به دیگران و به ویژه نیازمندان اهمیت می‌داد. روز مادر سال گذشته باهم رفتیم قنادی، یک جعبه شیرینی خرید من فکر می کردم برای مادرش خریده است وقتی به کوچه شان رسیدیم به خانه ای رفت خانم مسنی در را باز کرد و جعبه شیرینی را به او داد و روز مادر را به او تبریک گفت. بعد که آمدیم گفتم چرا اینکار را کردی گفت او تنها بود و کسی را نداشت امشب چشم اش به در بود که کسی بیاید و این روز را به او تبریک بگوید."

در ادامه این مراسم حبیبیان یکی از کارشناسان سیاسی با اشاره به اغتشاشات اخیر ابراز کرد: دشمنان جمهوری اسلامی شکست در برابر جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته اند اما با ایجاد اغتشاش و آشوب می‌خواهند امنیت مردم را بهم بزنند و باز هم با بیداری مردم و خون پاک شهیدان امنیت ناکام ماندند.

میهمانان شهید مهدی زاهدلویی در پایان مراسم به نوای مداح و مدیحه سرای اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سید رضا جدا گوش جان سپردند.

خاطره‌گویی فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) از شهید زاهدلوییخاطره‌گویی فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) از شهید زاهدلوییخاطره‌گویی فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) از شهید زاهدلوییخاطره‌گویی فرمانده حوزه امامزاده سید معصوم(ع) از شهید زاهدلویی

انتهای پیام/فاطمه یوسفی

ارسال نظرات
آخرین اخبار