خبرهای داغ:
سردار فرجی:

فرمانده میدانی فتنه ۸۸ و خاموش کننده فتنه سردار همدانی بود

همدان-مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان بابیان اینکه دشمنان و فتنه‌گران از ضربه‌هایی که از شهید همدانی به آنها وارد شده،ناراحت هستند، گفت: فرمانده میدانی فتنه ۸۸ و خاموش کننده فتنه سردار همدانی بود.
کد خبر: ۹۴۶۲۱۱۶
|
۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی در یادواره سردار شهید حاج حسین همدانی و ۸۵۰ شهید شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای شهرستان نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند در دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی یکی از شهرستان‌های پیش‌رو در دفاع بوده است.

وی گفت: همچنین شهرستان نهاوند در دوران دفاع مقدس با بقیه شهرستان‌ها متفاوت بود و به خاطر همین تفاوت‌ها بوده که دشمن در دوران دفاع مقدس به نهاوند نگاه ویژه‌ای داشت و بارها آن را بمباران کرد.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان افزود: دشمن از نهاوند و فرزندانش بیم داشت و به همین خاطر بارها این شهر را بمباران کرد، چرا که می‌دانست فرزندان نهاوند فرماندهان عملیات‌های مختلف در جنگ هشت ساله هستند.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت مقتدر و اخلاق‌مدار سردار شهید حاج حسین همدانی گفت: سردار همدانی در رسانه‌های مختلف و به شکل‌های مختلف به مردم عزیز ایران اسلامی معرفی شده است اما از خصوصیات بارز این شهید گرانقدر اخلاق‌مداری بود و جان انسان‌ها برایش بسیار اهمیت داشت و انسان زمان شناسی بود.

سردار فرجی الگوسازی منش شهید همدانی برای تربیت فرزندان را مفید و راهگشا دانست و تأکید کرد:  رفتارشناسی و سبک زندگی شخصی، اجتماعی و سازمانی شهید همدانی و برخورداری از ویژگی‌های برجسته‌ای همچون ایمان، اخلاص، تعهد، اخلاق، ولایت مداری، بصیرت، استکبارستیزی و روحیه انقلابی و جهادی بهترین نسخه برای زندگی عزت‌مندانه امروز نسل جوان کشور است.

وی تصریح کرد: سردار همدانی دنبال جذب حداکثری جوانان بود و بیشتر به دنبال جذب کسانی بود که به آنها توجهی نمی‌شد.

 مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان بیان کرد: یکی از رسالت‌های سردارهمدانی نا امید کردن دشمنان از اهدافی بود که طراحی کردند و معتقد بود که باید دشمنان را نا امید کرد.

وی افزود: اگر آقای همدانی نبود سوریه سقوط می‌کرد و شاید باید بگوییم اگر همت ایشان نبود جبهه مقاومت سقوط می‌کرد این سخن درست است چرا که دشمن تا پشت کاخ‌های بشار اسد رسیده بود.

سردار فرجی با اشاره به اینکه وقتی سردار همدانی در سوریه ورود یافت عده‌ای می‌گفتند دیگر فایده‌ای ندارد ولی ایشان وارد شد، اظهار کرد: آقای همدانی چون انسانی ولایت مدار بود، در جبهه وقایع سال ۸۸ به‌خوبی درخشید و با کمترین هزینه فتنه ۸۸ را مدیریت کرد، در مرصاد نیز زمانی که چهارزبر در حال سقوط بود با مدیریت وارد شد و همیشه کارهای زمین مانده را به خوبی به انجام می‌رساند و به موقع ورود می‌یافت.

وی بیان کرد: سردار همدانی وقتی در سوریه وارد شد تعداد نفراتی که با خود به آنجا برد شاید به تعداد انگشتان دست نمی‌رسید ولی وقتی شهید شد بیش از ۱۴۰ هزار نفر نیروهای دفاع وطنی آنجا بودند، ضمن اینکه بیشترین افرادی که اطراف شهید بودند و بیش از ۹۰ درصد اهل سنت بودند که با دیدن اخلاص شهید به سمت ایشان جذب شدند.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان اظهار کرد: گاهی تفاله‌ها و پسماندهای فتنه‌های سال ۸۸ حرکت‌هایی انجام می‌دهند تا جامعه را امتحان کنند و عکس العمل نیروهای انقلابی و مردم را در مقابل شهدا و ولایت ببینند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان ایران اسلامی در طول این چهل و سه سال حتی با سازماندهی نتوانسته پیروز میدان باشد، گفت: امروز دشمن، حجاب و زنان را مورد هدف قرار داده است اما هدف اصلی آنها ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران است، ازخواهران محجبه می‌خواهیم که حجابشان را که از هزاران موشک بالستیک برای ما ارزشمندتراست محکم نگهدارند.

سردار فرجی با اشاره به رشادت‌های سردار شهید همدانی و بیان خاطراتی از وی ابراز کرد: محاسبات منافقین در دفاع مقدس و عملیات مرصاد غلط نبود اما رشادت‌ها و تدابیر شهدا و شهید همدانی اجازه پیشروی به آنها نداد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و فتنه‌گران از ضربه‌هایی که از شهید سردار همدانی به آنها وارد شده، ناراحت هستند، عنوان کرد: فرمانده میدانی فتنه ۸۸ و خاموش کننده فتنه سردار همدانی بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه ما نتوانستیم آنگونه که باید سردار همدانی را معرفی کنیم و تکلیف خود را به خوبی ادا نکرده‌ایم، مطرح کرد: من ۴ دهه در خدمت سردار همدانی بودم و دیده‌ام که شهید همدانی اقداماتی که انجام می‌داد به اسم خود عنوان نمی‌کرد و به نام دیگران ذکر می‌کرد.

وی بیان کرد: امروز این اهانت‌ها اهمیتی ندارد اما چیزی که اهمیت دارد این است که باید ببینیم پشتوانه این‌ها چه کسانی هستند و باید بدانید استکبار و اسرائیل به آنها دستور این کار را داده‌اند.

سردار فرجی در پایان ابرازکرد: عکس العمل جوانان با غیرت درمقابل این حرکت های وقیحانه نشان می‌دهد روح شهید همدانی هنوز زنده است و همیشه در بین ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات