خبرهای داغ:
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

امام خمینی(ره) وحدت را احیا کرد/شعار توحید به عنوان مهمترین شعار در بین انبیا بود

حجت‌الاسلام گرزین: امام خمینی با نام گذاری هوشمندانه این هفته به نام هفته وحدت آب سردی بر شعله های آتش کینه و نفرت دشمنان ریختند و نقشه های آنان را برای ایجاد تفرقه میان مذاهب و اقوام نقش برآب کرد
کد خبر: ۹۴۶۲۱۵۹
|
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۳

امام خمینی(ره) وحدت را احیا کرد/شعار توحید به عنوان مهمترین شعار در بین انبیا بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان حجت الاسلام و المسلمین گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان در مراسم جشن هفته وحدت در مراوه تپه گفت: امام خمینی با نام گذاری هوشمندانه این هفته به نام هفته وحدت آب سردی بر شعله های آتش کینه و نفرت دشمنان ریختند و نقشه های آنان را برای ایجاد تفرقه میان مذاهب و اقوام نقش برآب و این وحدت را احیا کردند.
وی افزود: بنابراین آیات قرآن که می فرماید هر قدمی که شما بر می دارید و این قدم ها باعث غیض کفار شود برای شما عمل صالح ثبت می شود، یقیناً این قدم هایی که در مسیر عزت، امنیت ، کرامت وحدت و تقریب عملی بین مسلمین جهان به ویژه ایران عزیز برداشته می‌شود اینها موجبات غیض مستکبرین و کفار میشود.
گرزین اظهار داشت: نبی مکرم اسلام تا قبل از نبود یک لقب مشهور داشتند و آن محمد امین بود، آن‌قدر به امانت داری و اخلاق معروف بودند که مردم مال التجاره خود را به او ایشان می دادند تا برای آنها تجارت کند و سود بیاورد و یکی از مشهورترین چهره های جهان عرب قبل از نبوت، پیامبر اسلام بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان عنوان کرد: شعار توحید به عنوان مهمترین شعار در بین انبیا به ویژه پیامبر عزیز ما موجب می‌شد که کفار مقابل آنها بایستند هرگاه هر امتی ندای توحید سر داد دشمنان به دنبال انداختن تفرقه بین آنها بودند.
وی با اشاره به اینکه این وحدت حاصل خون شهدا و از خود گذشتگی رزمندگان اسلام میباشد افزود: ۳۰۰ هزار شهید را انقلاب اسلامی مثل حاج قاسم سلیمانی تقدیم عزت اسلام عزت مسلمین و عزت ایران کرد.
گرزین در پایان تصریح کرد: مومن دائماً در حال مجاهده با دشمن و طاغوت است و اولین وظیفه ما نفی طاغوت است، دشمن به دنبال جو سازی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است تا به نوجوانان و جوانان ما القا کند که این نظام ناکارآمد است و به فکر مردمش نیست، اما مردم ما با بصیرت و هوشیاری هرگونه شیطنت از سوی دشمن را باطل خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها