خبرهای داغ:
استاد حوزه و مرکز تخصصی مهدویت قم:

جلوه‌های رحمت پیامبر اسلام و حکومت مهدوی باید تبیین شود

دامغان_ استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی مهدویت قم با تأکید بر تبیین جلوه‌های رحمانیت اسلام گفت: جلوه‌های رحمت و رحمانیت پیامبر اسلام و حکومت مهدوی باید تبیین شود.
کد خبر: ۹۴۶۲۲۷۹
|
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام مهدی لطفی استاد حوزه علمیه و مرکز تخصصی مهدویت قم در کارگاه «پیامبر اکرم (ص) تجلی محبت و معرفت» که در محل مؤسسه آموزش عالی فاطمیه شهرستان دامغان با حضور معلمان و مشاوران مذهبی شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: خداوند رحمان و رحیم است که پیامبرش را رحمة للعالمین معرفی می کند و تجلی رحمت خداوند در دوران ظهور است.

حجت‌الاسلام لطفی با تأکید بر تبیین جلوه‌های رحمانیت اسلام بیان کرد: رحمت و رحمانیت پیامبر اسلام و حکومت مهدوی باید تبیین شود و یکی از اشتراکات وجود رسول مکرم اسلام و امام زمان (عج) بحث رحمانیت است.

کارشناس مهدویت گفت: نور خداوند دومین نکته‌ای است که در وجود رسول مکرم اسلام و امام زمان (عج) وجود دارد و به واسطه وجود حضرت رسول (ص) مردم نورانی می شوند و در این ارتباط به نورانیت می رسند.

وی افزود: وجود پیامبر اکرم (ص) و امام زمان (عج) منبع نور خداوند است و انسان در ارتباط با منبع نور هم نورانی می شود و هم نور افشانی می کند.

استاد حوزه علمیه گفت: کینه‌ورزی عامل بسیاری از مشکلات اخلاقی می باشد و انسان با اتصال به منبع نور به آرامش می رسد و مشکلاتش رفع می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار